HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

kockacukor

DarkFairy 2009.02.20. 22:10

*Naszóval,holnap végre Deathstars koncert ^^.Érdekesen alakult az egész,egyedül megyek,bár valami klubtaliról volt szó,de a szervezés a csúcson van,valszeg a fél társaság épphogy beesik majd,vagy valami ilyen.Úgyis a zene a lényeg,meg úgyis találok majd valakit,de akkoris xD.Egyébként a szervezés szerintem egy kalap szar,milyenmár,hogy fél 5kor kezd az első koncert,utána meg futószalagon a többi 7 vagy mennyi.Meg hát a fellépők több mint feléről nem is hallott még szinte senki.Persze,nekik is kell teltházas koncert,legalább egyszer,csak nekem meg végig kell állni,ha valamit látni akarok majd.Deathstars fél 9kor kezd,addig vagy lezsibbad a lábam,vagy..vagy.

*Páratlan iskolánkban átesett az összes egyed az orvosi vizsgálaton.Hát komolyan,tiszta megalázó.Még idejében rávisítottam a túlbuzgó doktornénjére,hogy csituljon(épp azt visította volna hány kiló vagyok),aztán jött a bájvigyorával,hogy hát ez teljesen normális súly,ne hisztizzek(de).Más is azt mondta,de én csak jobban tudom.Höh.De a lényeg az,hogy van valami minimál tartáshibám,úgyhogy mehetek gyógytesire egy tündérbogár nőhöz,és azt csináljuk amiért én ezreket fizettem a fitnessteremben.Meg nem is úgy osztályoz ahogy egyesek teszik..

*Macskamánia megint...Anyu keresztanyjának a macskáját már pár napja etetjük,stb(mióta a gazdi kórházban van),aztán felvetődött,hogy mi lenne ha úgy alakul,hogy át kéne hozni hozzánk.A macska 10 éves és a világ második legköcsögebb cicája.Az első a nagyanyámé volt,aki képes volt feldönteni egy miniasztalt amin az én kajám volt.5 éves voltam,és visítottam mint akit nyúznak.De a reggelimben tapicskolt.Ez a macsaka meg egy hálátlan bolhazsák,ma én mentem át megetetni.Már épp olvadni akartam amikor megláttam,hogy az ablakban ül,és nyávog(olyan hülyén néz ki egy ablak mögött tátogó macska),aztán akkor méginkább mikor jött dorombolni meg hasoncsúszni,merthogy barátságtalan is a hölgy.Én persze cuccot eldobva nekiálltam dögönyözni,csak ez meg nem hülye,tudta,hogy kaját kap(eddig nem volt ám simogatva..),úgyhogy diszkréten kézen harapott,az etetés gyorsítása végett.Itt kellett volna hazajönni.3 perc múlva ott volt az orra előtt a kajája,közben végig fújt rám(paraszt).Miután végeztem,a fürdőszobába kellett volna zárni,csak ez kiment,és csakazértse lépte át többet a küszöböt.Amint kiléptem onnan és odamentem simogatni,eldobta magát,aztán ahogy toltam volna befele rögtön támadott.Valahogy azt hiszem,ha hozzánk kerül sűrűn lesz anyázás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr47955670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása