HTML

Airsoft

DarkFairy 2009.03.29. 21:19

Tegnap végre elmehettem énis airsoftozni *ujjong*.10kor találkoztunk,és az érdi pályára mentünk.Csak 5en voltunk,ráadásul én voltam a legfiatalabb,és nekem még csak az első játékom volt,plusz még egyedüli lány is voltam,úgyhogy fantasztikus lelkesedéssel keltem fel reggel :D.A ruhával nem volt gond,benyúltam a szekrénybe apa "áá,nem kellett azt leadni" régi katonai gyakorlójáért(mondomén,hogy mániákus..),fegyver volt,arcvédőt kaptam,már csak játszani kellett.Játék előtt még bementünk kávéért egy bevásárlóközpontba.Mivel reggel volt,nagyátlagban nyuggerek voltak bent,öröm volt nézni,ahogy tátott szájjal lestek minket :D.A pálya jó nagy volt,bár az a romos ház szerintem elég kicsi volt,de nem tudom mekkorák szoktak lenni általában,de úgyis kint játszottunk.Előtte még volt beavatás,aztán felosztottuk az 5 embert és megbeszéltük ki merre megy.Az arcvédőm rácsos volt a szememnél,azt se tudtam mivan,mondták,hogy meg kell szokni de idegesített,hogy alig látok,aztán majdnem kilőttem a csapattársat ugyanilyen okokból.Második körben arcon lőtt az egyik pasi,utána énis,ugyanott :D.Később rájöttem,hogy az ő Kalasnyikova átviszi a fél bokrot,az én MP5-öm azért annyira nem.Pozitívum,hogy nem fájt,hiába sorozott meg igen rendesen.Poén volt látni,hogy az ellenség kommandózik a bokor alatt én meg hátbalövöm és azt se tudja mivan xD.Valamiért azt hitték egyesek,hogy nem hallom ha elkezd lőni és utána elrohan a bokrok között.Addig röhögtem rajta míg rá nem jöttem,hogy be lettem kerítve,és fel nem tűnt,hogy az én csapatom plusz két főjét kilőtték és a mező közepén röhögnek rajtunk.Később megbeszéltük,hogy használjuk az official kommandós kézjeleket,de sikerült 99%ban úgy időzíteni,hogy pont akkor pantomimezett az egyik amikor a másik nem oda figyelt.A vége fele pont a legnagyobb dizsindzsa közepén kellett átrohannom,persze nem annyira jött össze,szétvagdosott a tüskés bokor és közelebb volt a gaz ellen mint gondoltam,kaptam egy sorozatot és túl halkan mondtam,hogy megvolt.Cserébe kidekorálta a combom,de úgy,hogy 3 színű lett :D.Na azt azért éreztem.Apa ruhája meg jobb mint hittem,mikor az egyik elővette a gigaméretű Sniperét,és leteszteltük,hogy ki mennyire anyázik ha hátbalövik,én voltam az egyedüli aki meg se nyikkant.A többiek káromkodtak mint ha kötelező lenne,szerencsére engem valahogy úgy talált el,hogy nem fájt :D.A pálya mellett meg bárányok legelésztek,a mucsai hangulat garantált volt.Mondom én,ugye.Kiderült,hogy tőlünk negyed órára is tökéletes airsoft pálya van,azt is le kéne tesztelni.Mikor végeztük,visszamentünk a bevásárlóközpontba (újabb fura lesések) aztán lelkes csapatunk minden tagja kapott egy terepszínű ceruzát egy kedves ismerőstől ^^ xD.

Plusz egy kép a lábamról,elég fos minőség,meg a színek se pont ilyenek(ratyi fényképezőgépünk van -.-"),de szerintem azért bíztató:D Előnye,hogy nem fáj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr381033925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása