HTML

..

DarkFairy 2008.12.25. 23:06

Jézuska letette szerény ajándékait a fánk alá aztán úgy elszállt,szépen,csendben mint ha ott se lett volna.Viszont meglepően jó hangulat volt itthon,semmi katonás légkör(azért sikerült félig katonaruhában díszíteni apának a fát,de segond)ordítás alig,ha mégis akkor öcsémet szidták,de az szerintem hiperaktív.Apa tiszta nyugis két napja,csinált egy madáretetőt a kertbe és egész nap a cinkéket vagy miket bámulja benne.Terápiaszerűen kéne felírni az agyamra-ment-a-katonaság szindrómás embereknek.Még keresztanyuéknál is nyugis karácsony volt,azon se lepődött meg senki amikor egy airsoftos kalasnyikovval rohangásztam(boldog karácsonyt^^),és beszéltünk DrágaegyetlenUnokanővérrel is.Kaptam egy webcamot is,hogy ha lesz megint netük ő is lásson.Aztán,hogy a cam gyári hibás-e vagy tényleg ilyen fejem van..rejtély.Azért,hogy ne legyen teljes az ünnep,átjön valamelyik nap egy ex-osztálytársam,akit sajnos nem bírok,de anyám jóban van az ő anyjával.Én meg viseljem el azt,hogy "úúú,olyan műkörmöt csináltam *.*,szerinted legyek még szőkébb? ".Nade nem rontja el az ünnepemet,csakazértse.Höh.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr16841933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása