HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Real Hungaricum

DarkFairy 2009.04.07. 21:54

Top 3as válogatás abból,hogy mit hallgattunk régebben.Én kicsi voltam úgyhogy kihagytam a susogós naciban meg magastalpú cipőben plusz haspólóban dizsibe járást,viszont láttam magastalpúban botladozó és pofáraeső egyenfrizurás leánykákat.Lehet,hogy pár év múlva a mostani zenék lesznek égőek,de ezek akkor is kegyetlenek.Plusz indok,hogy miért hallgassunk angol vagy bármilyen más nyelvű számokat(legalább nem érted,bár ezen sírva röhögsz)

1) Bestiák-A reggel túl messze van

 

Az együttes neve már magában fájdalmas,de a "bravó éÉÉ,kiabálj éÉÉÉ" című műsor azért odabasz.Kezdésnek a 'Baby, ez az, ami jó,Baby, ez az ami kell' se semmi,az más,hogy olyan hangon adják elő mint aki ordít és csuklik egyszerre.A klipet nem értem,a két egymást verő pasi se a szöveghez se semmihez se illik,de kell az izgalom.Kicsit Mátrix-feelingje van a sok öltönyösnek.

 2) Hip Hop Boyz-Megbántottak

Ez a kedvenc,komolyan sírva röhögtem.Együttes neve olyan EU-konform mint az előzőé,de itt a koreográfia(vagy annak hiánya) a legdurvább.Kicsit kevésbé vad formában halál ugyanezt csináltuk aerobicon,ha tudtam volna,hogy ez ilyen menő,így mentem volna haza óráról.Beszerváltam volna magam mellé pár csajt,és máris befutottunk volna.A szöveg itt se semmi: "Megbántottak, Most már nem bánom,Nem számít és nem is sajnálom."Három mondatban elintézik az egész mondanivalót,mégis három és fél perces a szám.Kb három hangon énekelnek a fiúkák(minden fiúra 1).A szekszin kigombolt fehér ing plusz elővillanó kidolgozott mellkas(Schwarzenegger bekaphatja) valószínűleg komoly nyáltengert eredményezett anno.A mozgásról még annyit,hogy enyhén buzis,főleg mikor ezüst kabátkákban ÉS piros naciban illegetik magukat.

 3) Ámokfutók-Szomorú szamuráj

 

Na ez kicsapta a biztosítékot,nem bírtam végignézni xDD Lehet,hogy a fos minőség miatt nem érttem mit vartyog Kozsó úr az elején,ezért felhangosítottam,erre bejött az üveghangú szőke csoda és ablakrepesztően énekelni próbált.Kegyetleeen xD Kislány nagyon próbálkozott megdugatni magát a Szomorú Szamurájjal,sajna nem jött neki össze(most már ketten szomorúak).Koreográfia itt nincs,kivéve néni vonaglása,de az pasiknak akár még be is jöhet.Kozsó haja se rossz,gondolom padlóviasszal rögzítették ilyen szekszire.Aztán rájöttem,miért nem értem az első részt: "Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei!Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!"Érted.Szerintem még a MűVész se tudja mit mond,de titokzatosnak hangozhat,esetleg.Mellesleg szánalmas is,de elnnézzük,keresett érte egy valag pénzt.Az homlokba hulló tincsecskét meg kikérem magamnak,hiányzott.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr281052754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubibu 2009.04.08. 08:50:40

Az első kettőt megdermedve bámultam (mi a geci?o.o). De a 3... megvolt a sírva röhögés ^^
süti beállítások módosítása