HTML

Tegyünk úgy mint ha edzenénk

DarkFairy 2008.11.07. 21:14

Ha már felvételiben is kérik,elkezdtem esténként futni,mert ugyan még van másfél év odáig,de mégiscsak kell valami addig is.Apa jó partner volt benne(laza 18 éve fut),bevállalt mint újoncot.A bemelegítésnél valami bekattant neki,oridbált,hogy 'na lányom,én tizedes voltam,itt rend és fegyelem van,ideje megtanulni'.Hát..ezek után sok kedve van az embernek bemelegíteni.És még ki sem léptünk a kapun.Induláskor persze mint a kisangyal,kérdezte,hogy lassítsunk-e,menjünk-e vissza (nem,nem csakazértse).Holnap reggelre(!!) beigért egy mezős futást.Szerinte biztos poén tehénszarok felett átszökdécselni a harmatos füvön.Ahelyett,hogy aludnék.Bár ma épp annyira aludtam el,hogy anyám szó nélkül igazolta az egész napot.Azt hitték,hogy nem vagyok otthon,úgyhogy 9 fele nézett csak fel apám a szobába,mert mint ha nem köszöntem volna reggel...Ebédkor megint rákérdeztem a katonaságra,csak most túl beszédesnek bizonyult,háromkor kezdtünk enni,és hát besötétedett mire végzett...De szeretem hallgatni,mostmár véglegesen rajongok az egyenruhásokért xD Kérdeztem,hogy van-e fotója katonakorából,aztán következett egy kis hiszti,miszerint van,de pont a sorozáskor készült és rövid haj meg stb.Ja kérlek,nem vállig érő hajjal kell odamenni.A fotót azóta se láttam -.-"

Este elmentem futni,csak technikai okokból szarul voltam,és hamar jöttem vissza,megkaptam a lecseszést,hogy miért vagyok máris itt,mikor mondtam,hogy nem vagyok túl fényesen,akkor azért cseszett le mert betegen futok.Hát semmi se jó :D.Ja,és,hogy ne mondhassa azt,hogy tunya vagyok,maradtam hétfőn floorballozni.Azt mondták agresszívan játszok.Pedig csak a közbiztonságiasak az agresszívek.A döntő gól után amit valami véletlen folytán én lőttem be,persze nem pofáztak arról,hogy agresszív vagyok.Mondjuk nem tudom mi alapján,mivel edzés elején csapott úgy vállon a kedves közbiztonsági tagozatos,hogy máig lila a helye.Némi taktikai megfontolásból jelentkeztem a szakkörre,egy jeggyel jobbat kapunk ugyanis.Meg valahol belül szeretem ezt a játékot..legbelül...

Update: Motiváció a futás sebességének növeléséhez/egyenruhabuziknak/~végy egy helyes katonát,mondd neki,hogy fusson előtted,biztos nem tudod megállni,hogy ne sprintelj utána.Az nem jó,hogy ő kerget téged.Még a végén megállsz,de direkt. xD

 

Címkék: futás floorball

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr93756369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása