HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Nyaff

DarkFairy 2008.09.27. 02:43

Miért van az,hogy beül az ember egy McDonald's-ba és kibassza a szemét a szemben lévő Burger King felirat?Miért árulnak egészségesnek mondott biotejet a mekis happy meal menühöz?Répával kiegészítve.A gyerek ezt kapja,anyuci meg forduljon fel a darált műanyagból készült hamburgertől,ugye.Valószínű,hogy minden átlag kisklapec biotejet fog inni a kóla helyett.Tök gyanútlanul kértem egy jegeskávét,aminek mondjuk a háromnegyde jégből állt(név kötelez,de azért na),volt valami kávészármazék is benne plusz szikla állagú karamellszósz az alján.Két keverés után lazán beletört a műanyag kanalam a trutyiba,és kiszedni se tudtam(bár nem akartam égetni magam azzal,hogy csuklóig kotorászok egy pohárban valami fekete cucc után..).Némi nyammogás után feltűnt a takarítónők gyöngye,aki kézségesen a lábamat is megpiszkálta a felmosópamacsával,bár valszeg nem vette észre,de vajon minek felmosni egy olyan szék alatt amin ülnek..Aztán felűnt neki valami kisbabaféle,úgyhogy önkéntes alapon támasztotta egy ideig a velem szemben ülő úr székét,közben produkált egy 2perces Drakulaisígymosolyográdmielőttmeghalsz vigyort szegény gyereknek,akit mondjuk nem láttam,de arra az időre síri kussban maradt.Egy idő után valahogy szóba került a Burger King,aztán átmentünk oda és megrendeltük majdnem ugyanazt(nem röhögtünk magunkon..)Az ottani jegeskávéban egy darab jég nem volt,viszont ezerszer jobb mint a konkurenciájé és még az ember kanala is megmarad.Viszont ez enyhén betette a kaput nálam,köszönhetően még a tegnapi nem kifejezetten aznap készült anyámfőztjének.Kb 8 órája van hányingerem,legközelebb inkább eszek szendvicset mint a hűtőből bármit.Előtte még volt némi Gellért-hegyes program is,ahol sikerült felfedezni valami margitszigetenistökilyenvan virágos-pados parkfélét amit egyikünk se látott eddig (pestiek,biza xD).Valami csoda folytán se monszun,se tornádó nem volt,sőt még az ég is kiderült egy időre,úgyhogy lehet felírni a naptárba,hogy egyszer az életben nem folyt a zoknimból is víz ha elmentem otthonról.

Na azért nehogymár olyan jó legyen,reggel megkaptam tiszt úrtól az utasítást,hogy leszek szíves elmenni öcsipöcsiért a suliba (nekem nem volt ma^^),de nemám akkor amikor én akarok,hanem FÉL EGYRE,HÖRR.Aztán tájékoztattam,hogy ez valszeg nem fog menni,mert programom van amit nem mondok le,kiegyezett egy fél háromban(fogcsikorgatás&hasonlók).Ami még jó is lett volna,ha nem fél háromkor jut eszembe,hogy el kéne menni érte.Csak egy órát késtem,szerintem az még baráti.A suliban meg jusztse lehet felmenni az osztályokba,hanem van egy kaputelefon amit a kedves(khemm..) portásnéni igénybe vesz és felszól az osztályba,hogy a tisztelt öcsém tolja le magát mert jötték érte.Gyerek átlag 20 perc múlva megjelenik,cipőfűzője valahol két lépcsőfokkal mögötte,kabátja úgyahogy rajta,majdnem elrántja az iskolatáskája súlya.Utóbbit a nővére volt szíves és átvette.Hazaérve helyes kis lista fogadott,miszerint mosogassak és ágyazzak be,aztán vigyem át a visszajáró 100 forintot az utca végén lévő rokonhoz.Átvittem magát a gyereket is,mivel még indultam unokatesóékhoz este.Ugyanis világlegjobbunokatesója elmegy Angliába,ezmeg olyan búcsúbuli féle volt.Amiből neki naponta van egy,de azért valszeg élvezi xD Tehát tök jó napom lett volna,ha nem lennék  überszarul délután kettő óta.De azért ígyis jó..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr51683977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása