HTML

DarkFairy 2009.03.24. 18:07

Diplomás ember kérdései,hozzám intézve,a tegnapi boncolás kapcsán: 1)Be merne menni egyedül,kisérő nélkül a boncterembe,úgy,hogy nincs bent élő ember csak halott? 2)Fogták egymás kezét? 3)Mikor kijöttek,sütött a nap?  Most komolyan,mit számít az,hogy sütött-e a nap tegnap délben? x'D.De kaptam kisötöst amiért "gyönyörű beszámolót" adtam elő o_O.A többiek meg hálásak lehetnek mert elment az egész óra.Osztálytársamnak szeretetrohama volt,és odaült mellém mert három hónapja pánikszerűen lelépett a suliból az expadtárs.Lényegtelen,hogy nem szeretem,azért ő odaült.Nekem akkor lett szeretetrohamom amikor megfájdult a fejem de úgy istenigazából,mint kiderült a fantasztikus parfümjétől.Az illatát már nem éreztem,kivéve tegnap mikor keveredett a boncterembeli szagokkal.Három másodpercen belül mindenkinek felfordult a gyomra,még az orvosnak is,úgyhogy valamit azért tudhat az a kölni.A mögötte ülő barátnőim sírvaröhögve fuldoklottak.Legalább ma nem éreztem semmit,de a fejem két órán keresztül fájt utána.

Rendvédelmen az én személyimet kérte el a tanár,hogy megmutassa,hogy deríthetjük ki,hogy eredeti-e.Egyúttal meg is mutathatta a lelkes közönségnek milyen is a hatszoros életfogytos,egyben kiégett alkesz fotója is.Komolyan nemértem,hogy miért lesz mindenkiről olyan fotó hivatalos okmányokon amiket egy sittesről nem csinálnak.Esetleg még kéne a kezembe egy tábla is,és mehetne körözési fotónak.Aztán tesztelni akarta,hogy tényleg enyém-e az igazolvány megkérdezte a nevemet.Mondom,erre visszakérdez,hogy biztos? Mondom biztos.Válasz: Háhá,nemis :D.Kiderült,hogy a második nevem hiányolja(évente kétszer használom) xD.Azt mondta hív egy helyszínelőt majd,hogy elmondja miket ügyködnek általában.Ha olyan intenzitással keres majd helyszínelőt mint ahogy bejár,akkor a netről fogjuk megtudni,hogy kell ujjlenyomatot venni és gyilkosság után helyszínelni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr901022932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása