HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Hajszobrászat mesterfokon

DarkFairy 2008.08.13. 17:13

Ma volt a napja,hogy leteszteljem Mucsa egyik fodrászának a tehetségét.Tegnap telefonáltam neki,hogy lehet-e menni,erre belecsicsergi a telefonba,hogy "hát perszeee,reggel 8ra gyere".Na itt padlóztam le,ugyanis nyáron a korai kelés is 11 körül van,most meg hajnali 8kor már ott kell lennem.Mondjuk 2 perc sétával elérhető a háza,de akkoris,na.3negyed óra alatt sikerült valami hajat összedobnia,bár amikor azt mondta,hogy "igen,ki kéne használni,hogy természetesen hullámos a hajad" kicsit beszartam,de a végeredmény jó lett,eltekintve a 'hjajj,tiszta hajasbaba' megjegyzéstől,de ha az ember nekiesik hajvasalóval már nem hajasbabás.Szerencsére.Különben gyűlölök fodrászhoz járni,mert nekik aztán hiába mondja az ember,hogy a végéből vágjon két centit,de NEM TÖBBET ÁM,akkor holtbizos,hogy ha eddig vállig ért a haja,akkor nyakad szabadon hagyó hajmaradvánnyal fog kikúszni a fodrásztól.Ha azt mondja nekik az ember,hogy a frufrut(állig érő) hagyja szépen úgy ahogy van,akkor természetesen minden extrém hajszobrászati eszközt bevet a drága fodrász,és vagy 2 centis frufruja lesz utána a T.Vendégnek,vagy a 'most nagyon divatos féloldalas' ami valami oknál fogva nem úgy áll a fejünkön mint ahogy az a képen lévő modellnek.Azóta végképp nem bízok a fodrászokban amióta egyszer azt kértem tőle,hogy szabadítson meg pillanatnyi elmezavaromban elkövetett néhány szőke melírcsíkomtól.A végeredménynek a szokásos fosszínű szőkésbarnának kellett volna lennie,erre amikor felálltam a székéből,egészséges narancsra hasonlítottam,ugyanis valamit nagyon elbaszhatott,mert az egész hajam narancssárga lett.Tehát érthető,hogy miért nem szeretek fodrászhoz járni,az ilyenkor szokásos műbájcsevejtől meg egyenesen hányhatnékom van.

Délben elmetem másik orrpiercing után nézni,de mint kiderült kissé nagy méretűt választottam,a boltban még helyes kis karikának látszó pc-ről kiderült,hogy az ember orrába kerülve felveszi a kulcskarika méretét is,tehát visszaraktam a régi,jól bevált kis fehér köves,visszafogottan unalmas darabot.Amúgy pont egy hete csináltattam az egészet,és se gyulladás se semmi ilyen nem volt utána,azért gondoltam,hogy ideje kicserélni valami tetszetősre.A piercer persze azt mondta,hogy 'neeem,te nem fogod tudni kicserélni,nem fogod tudni berakni a másikat az orrodba,gyere csak vissza,az elsőt cserét majd én'.Na meg anyád,hát ne nézzél már hülyének,nem nyelvpc-m van,hogy bonyolult legyen,azért be tudok rakni egy kis lyukba egy pöcköt,ezért fog a halál visszamenni hozzá(jó messze van,természetesen).Mivel a karika nagy volt,bámulatos módon mégiscsak sikerült az előzőleg kiszedett csavaros pc-t visszatenni,méghozzá az egész művelet nem vett igénybe 4 percnél többet.Na nehogymár ezért utazzak másfél órát..(amúgy lehet,hogy megvan az oka rá amiért visszahív,de mivel se nem esett le az orrom,se nem szúrtam magam szemen holmi piercinggel,talán eltekintek a visszamenéstől)

Címkék: fodrász piercing

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr3614505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása