HTML

Csak,hogy ne unatkozzak..

DarkFairy 2008.07.17. 22:01

A költözés miatti dobozhalom lassan eléri a plafon szintjét is a másik szobában,úgyhogy kissé bajban voltam amikor az 5 perccel ezelőtti jégesős-felhőszakadásos drágaszág miatt be kellett csuknom az erkélyajtót.Nembaj,megoldottam,két dobozt átugrottam,egy fotelt arrébraktam,négy kosáron meg átcsúsztam.Ezalatt természetesen fasza kis jéghalom lett az ajtó előtt,amit vagy arrébbrugdosol aztán cserébe láblefagyás és egyéb gondok lesznek,vagy hagyod a frászba,majd elolvad és felszárad.Az utóbbi energiatakarékos.Pár perces munkával sikerült bezárni az ajtót és kezdtem büszke lenni magamra,hogy igen,megcsináltam(lila folt a lábon,nemgond az dizájnos)amikor feltűnt,hogy mintha túl nagy lenne a zaj a folyosó felől.Hátigen,egy ablak nyitható ott kint,azt pedig kizárólag akkor zárják a kedves szomszédok ha 40 fok van,minden más esetben nyitva van,legfőképpen ha hurrikán,tornádó,hóvihar vagy mint most,jégeső van,méghozzá a rondábbik fajtából.Lementem becsukni az ablakot,amikor észrevettem,hogy az alattunk lakó fél fejét kidugva az ajtó mögül radarozik nagy szemekkel,és olyan hangon amivel a farkas csalogatta az ártatlan Piroskát,közli,hogy ugyelszekolyankedves,ésbezáromatöbbiablakotis.Hogyne.Mert neki véletlen kéne tennie 5 lépést,de akkor nem tudja nyomon követni Huánitá és Robertó Kárlosz kalandjait a tévében.Persze annak nincs akadálya,hogy folyamatosan sasoljon miközben ablakot csukogatok,majd pofátlanul közölje,hogy tulajdonképpen kár volt,mert vizes a padló egy kicsit.Meg a kurva anyád,de mivel DarkFairy úrilány nem mond ilyet a szegény öreg néninek,aki mellesleg töksüket csak épp az anyázást hallja,azt hogy ugyan írja már ki a vízóraállást az ajtóra mert akkor talán nem az egy emelettel fölötte lakót kérdezgetnék,hogy ugye ott lakik még a néni(mert ajtót nem nyit,csöngetést nyilván nem hallja).A vihar természetesen 10 perc múlva már sehol sincs,de jusztis totálkárosra szaggatta a szúnyoghálóm.Ma éjszaka is a lámpámnak ütköző kis faszokat kell hallgatni,és még véletlenül se fogok tudni elaludni miattuk.Mert nekem olyan fasza rizspapír lámpám van,aminek ha egy muslica nekimegy olyan hangja van mint ha valami lódarázskórus szteppelne.Errefele természetesen a baszottnagy afrikailepke méretű izékék szálldosnak,laza szívrohamot hozva rám.Ezek mellesleg szeretnek a csukott ablakon is beszállni,mással nem kifejezetten lehet magyarázni,hogy kerülnek oda.

Kiváncsi leszek milyenek lesznek az új szomszédok.Ízelítőt már kaptunk,amikoris a drága Erzsinéni mindenfajta kérdés nélkül berobogott a konyhánkba.Laza,az biztos.Csak ne csodálkozzon ha véletlen beszerzek egy rottweilert aminek szintén véletlenül a kapu közelében lesz a háza.Szomszédnéni egyébként csak aludni jár haza,minden órában máshonnan hallani a hangját.Nagyon benézte viszont,ha azt hitte,hogy mi is a bájcsevelyes-kapuelőtcseverészős fajtába tartozunk.Majd nyugdíj után.

Címkék: költözés vihar szomszéd

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr66573418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.20. 09:36:07

Na, jó post :)
Kezdesz hasonlóan írni mint én XD De ez persze nem probléma :P
süti beállítások módosítása