HTML

Deathstars koncert

DarkFairy 2009.03.05. 16:06

Kicsit elmaradtam a beszámolóval,de vanezígy.Végülis egyedül mentem,de aztán ahogy leszálltam a Népligetnél,betalált egy kis csoport.Kis naivan megkérdezték merre kell menni,aztán amilyen mentalista vagyok,véletlen pont a helyes irányra mutattam rá.A Diesel persze a legnyagyobb susnyás közepén van,de mentünk a zene után,és végülis nem kellett magyarázkodnom,hogy miért mondtam,hogy erre kell menni *büszke magára*

A Gyöngyvér utolsó két számára értünk oda,aztán kiderült,hogy az egyik lány is csak úgy odament azokhoz akikkel együtt jöttem,amúgy egyedül jött.Többszörösen is jól jártam,nagyon aranyos,és azóta is minden nap beszélünk,meg aztán volt kihez szólni koncertek alatt.

DS előtt még a Sonic Syndicate lépett fel,és ahhoz képest,hogy nemannyira ismertem őket,nagyon tetszett a koncertjük.Sikerült beállni a harmadik sorba,persze mielőtt örültünk volna,kiderült,hogy az előttünk álló 90 kilós,nálunk fél fejjel magasabb metálkisfiúcska úgy rázza a haját,hogy az már nekem fáj,5 méteres körzetben letarol mindenkit és így tovább.Néha hátrament pogózni,utána oly kecsesen állt vissza a helyére mint egy tank,az egyik lassabb számnál meg elbőgte magát.A Diesel egyébként kurva kicsi hely (volt E-klub,hát szégyen),egy csomóan nem is jöttek a színpad elé hanem hátul ülték végig a koncerteket o_O,bár a hangosítás szerintem egész jó volt,csak a csóri dobosokat nem lehetett sose látni(színpad is kicsi..)Sonic után még fél óra szünet volt,addig szépen betömörült mellénk azok nagyja aki eddig ült,koncert előtt már levegőt sem lehetett kapni..Hát még mikor bevonultak Whipék...(visítás,ordítás,stb mindenfelől,az első sorokban enyhe szívroham a népnek).A Night Electric Night-al indítottak,csak Cat maradt le valahol,bár fel se tűnt,hogy eggyel kevesebb gitár szólt,de végül beriszálta magát ő is.Néhány együttesnél csalódás mikor feljönnek a színpara,valahogy nagyon nem úgy festenek mint a képeken.Na itt ilyen gond nem volt,olyan ruha volt rajtuk (asszem) mint az új lemet borítóján,a smink,a haj minden stimmelt ^^.Whip már az első számot is lehúzott sliccel kezdte,Skinny meg szakadt gatyában,úgyhogy valszeg volt egy kis alapozás koncert előtt.Megint előadták a szokásos hímringyós magánszámukat,a nyalakodástól kezdve az official Whip-seggberakja-Catet műsorig.Cat ha lehet még vékonyabb mint a képeken,viszont felöltözve nem egyértelmű,hogy fiú-e vagy lány.A köldökpiercing aztán segít a döntésben..A közönség totál meghülyülése következtében néha a második sorig is eljutottam,aztán véletlen kitéptem egy kicsit a már említett metálgyerek haját,sőt kiderült,hogy a barátnőjével meg annak az anyjával jött..Anyuci próbált életben maradni,tolta magát hátra,aztán amikor szóltam neki,hogy álljon le,azt hazudta,hogy előről lökik.Nem gond,hogy előtte csak a lánya állt,az meg az agyhalál közelében lehetett,mert tátott szájjal,megmerevedve állt,és leste a színpadot:D Hihetetlen jó koncertet hoztak össze a fiúkák^^ Skinnyről kiderült,hogy tök aranyos,csak szegénynek elég horror ábrázata van,de nem az a lényeg,Whip ugyanolyan hülye mint eddig (rózsaszín tollboa rulz..),Cat meg...hát az elmondhatatlan xD Nightmare egyszer elvette az egyik csajtól a fényképezőgépét,aztán lefotózta az ámuló tulajdonosát,majd visszaadta a gépet.Kár,hogy Bone-t nem lehetett látni,túl hátul volt..

A teljesség igénye nélkül azok amiket játszottak: Night Electric Night,Trinity Fields,Cyanide,Bliztkireg,Motherzone,Last Ammunition,Tongues,Chertograd,Blood Stains Blondes,Mark of the Gun,Synthetic Generation,Death Dies Hard,Semi Automatic meg még ha eszembe jut valami..:D

 Ez meg nem volt de kedvenc.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr23983424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása