HTML

xD

DarkFairy 2008.11.08. 22:29

Ma pofavizit volt rokonéknál.Egyesszámú Imádott Unokanővér elutazása óta nem éppen poén az ilyen,de ma azért sikerült feldobni a hangulatot.Kettes számú unokatesó kitalálta,hogy airsoftozni akar(egyenruhabuzi jómagam helyből elfolyt),be is szerzett nemrég valami helyes kis fegyvert,amivel majdnem kivittem a nappai ablakát,de kell az izgalom az életünkbe.Tudtam én valahol legbelül,hogy nincs tele a tár.Mekkora egy mentalista voltam már akkor is.Na mivel fegyvere már volt,az első játék után(ami kurva jó volt beszámolója szerint,én majd meg haltam közben)gonolta vesz valami terepszínű ruhát is.Mi előbb értünk keresztanyámékhoz,már javában zabáltunk mikor megjelent,és már akkor valami védőkesztyű volt a kezén,amin kissé kiakadt az apja de szerintem nem tűnt fel mindenkinek.Kár volt azt mondani,hogy kémelhárítókesztyű,viszont cserébe láttam röhögni a saját apám.Ebéd után beöltözött teljes menetfelszerelésbe unokatesó,mi meg a szobában dumáltunk,és vártuk.Ezek után mint a filmekben,kivágódott a nappali ajtaja(tök olyan volt mint ha berúgta volna xD)beugrott a szoba közepére,ránk szegezett fegyverrel.Leírhatatlan hatása volt.Az öcsém bebújt muter háta mögé(pedig maga a Sátán van a gyerekben,csak a miheztartás végett),unokatesó szülei és anyám tátott szájjal lesték,apa tudott pislogni és még röhögni is,én paraszt úgyszintén.Nem a ruha miatt,és nem is a fegyver miatt,bár a bevonulás lenyomta a S.W.A.T kommandósokét is,hanem az airsoftnál használatos Darth-Vader-a-méhészetben védőmaszk miatt kaptunk mind a ketten visszafogott röhögőgörcsöt.Tudomén,hogy nem jó,ha pofánlövik az ember,meg minden második embernek ott ilyen van,de lehet,hogy előbb néznék valami uzi csövébe mint,hogy felvegyem.Azért felpróbáltam,kép is készült róla hála keresztfaternak,aki szerintem azóta is le van sokkolódva.Egyébként masszívan irigylem unokatesót,tök poén lehet az airsoft,meg hát az a ruha nem semmi...Viszont a maszk miatt lesírtam a sminkemet.Köcsög vagyok,tudom.

62 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr67757839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dita^^ 2008.11.08. 22:42:08

most így elképzeltem, ahogy lazán folyik a hétvégi "jajmitörténtvelededdig" beszélgetés... és akk ecc csak berúgják az ajtótX'D...nekem mér nincsenek ien rokonaim?XD én unokaöcsém max szgépen lát katonát, miközben játszikXD

DarkFairy 2008.11.08. 22:43:28

hát kb az volt,mert 10 percig öltözött,épp a hajam hosszát vitatták meg amikor kirobbant az ajtó xDDDD
mindíg is katonabuzi voltam,de egy ilyen bevonulás után bárki az lenne xD

Dita^^ 2008.11.08. 22:45:58

azt elhiszemXDXDXDXDXD *most irigykedik*X'D lehet , karácsonyra vmi katonabuzi unokatesót kérek...de az is lehet h ink egy igazi katonát vaagy a tegnapi katona ruhába bújt színészt...XD na jó befejeztemXD

DarkFairy 2008.11.08. 22:48:16

Egy Eion Bailey és egy Edward Burns rendel karácsonyra,kismasnival átkötve,szépenkösz xD sőt egy egész ezredet kérek mellé xD unokatesó mondta,hog az egyik haverja vagy ismerőse megy ki Anfanisztánba nemsokára 8)

Dita^^ 2008.11.08. 22:50:37

azé ne csak masni legyen már rajtaXD anya még csúnyán nézneX'D az de jó*.* én is oda akartam volna menniXD

DarkFairy 2008.11.08. 22:52:03

de legyen csak masni rajta..lehet a derekán is,bár eredetileg a nyakára gondoltam xD
énis mondtam már anyámnak pár éve,hogy katona leszek,válasz: ha ilyen hülye vagy bazdmeg akkor menjél. sztem korrekt xDDD

Dita^^ 2008.11.08. 22:54:57

én kérem szépen egyenruhában kérem, masnival a... mindegy hol van rajtaXD enyém reakciója: de ott megölnek...mondom kösz a biztatástXD

DarkFairy 2008.11.08. 22:56:09

jólvan,igazad van,úgyis egyenruhabuzik vagyunk,max le lészen tépve róla a cucc xD
enyém még arra se veszi a fáradtságot,hogy azt mondja,megölnek xD szte a rendőrségen nyírnak ki xDDD

Dita^^ 2008.11.08. 22:59:10

áh leveszi az magátólXDcsak a megfelelővezényszavak kellenek: gatya le...ne pofázik...hátára fekszikX'D
hát ha CSI:NY-ozol akk megeshet h a rendőrségen puffantanak leXD

DarkFairy 2008.11.08. 23:00:31

neee xDDD nempofáz közlegény,hadbíróság lészen xD
sztem tök jó lehet szolgálat közben felfordulni xD inkább CSI:BP ahogy elnézem a körülményeket xD

Dita^^ 2008.11.08. 23:03:01

és mi lenne a vád?XD hadbíróság elé állítom Eion Bailey közlegényt, mert nem végezte a dolgátXD am sztem nem kellene könyörgni nekik *fütyülős smile*XD
CSI:BP...X'D azé nyah...New Yorknál ne add lejebbXD

DarkFairy 2008.11.08. 23:05:19

Edward Burns,szépen teljesítette a szolgálatot,jutalmul kap egy..hm,hát maga mondja meg xD sztem pasik álma lenne amit ott rendeznénk,de hát bassza meg olyan helyesek xD
nemis, ha pesten leszek valami cigány fog lelőni,ide a rozsdást,hogy tényleg xD

Dita^^ 2008.11.08. 23:09:44

túl helyesek bazzXD és persze nálunk nem teremnek ien szép szál legények...-.-" nem baj miattuk Amerikáig is elmegyek, ha máshogy nem jön össze, akkor elindulok gyalog...aztán úszok egy kicsitX'D
na azé ne már...lelő?XD haggyad már, max megkésel, mer az menőbbXD

DarkFairy 2008.11.08. 23:11:56

naja,itt nincsenek olyanok,hogy ránézel,és meghalsz xD én mondtam,körbefutom a Central Parkot 22szer ha van valami jutalom xDD
ja télleg,markolatig mártja belém a kést xD anyám szerint meg aki golyóálló mellényt visel azt seggbelövik. hogy szeret :')

Dita^^ 2008.11.08. 23:15:18

tééényleg hát úgy könnyebben fog menni a futás...de persze ők futnak (ink csak kocognakXD) elől...bár ha gyorsan fut elkiáltod magad: ha nem lassítasz, a kanapén alszol esteX'D am sztem már törvénytelen h ien helyesekXD
seggbe..vagy fejbe...választhatszX'D

DarkFairy 2008.11.08. 23:17:18

vagy véletlen elesek és ölben visz haza xD amilyen izomember még el is bír xD távgratuláció a T.Családjuknak,best job xD nem ér,hogy ott egy csomó ilyen pasi van..pluszban még az egyenruha rajtuk..xD
fejbe,akkor meghalok xD

Dita^^ 2008.11.08. 23:20:09

de am lefogadom h a szüleik meg tök csúnyákXD van egy ien érzésem...XD véletlen elesel és mikor fel akar segíteni, akk berántod a bokorba...na nem mintha magamból indulnék ki, mert én bizt nem ezt tenném(A)X'D

DarkFairy 2008.11.08. 23:21:26

hát ahogy elnézem a tablóképet fejet cserélt a drága azóta xD de szerintem jól járt,megahelyes lett xD
énse lennék ilyen elvetemült,már csak azért se,mert szúr a bokor xD egyéb okok,mint,hogy meglátnak nem zavarnak xD

Dita^^ 2008.11.08. 23:24:19

vagy a tablón nem is ő van, ill ő van álruhábanXD
jaj má kit érdekel, ha látnak...X'D mondjuk annak ha ölben visz haza még nagyobb sikere lenneXD többi bige lega megpukkadna az irigységtől...X'D

DarkFairy 2008.11.08. 23:26:06

baszki az a jézusszakáll..Ed,nee xD
igen,végig a Centralon kedves,énmeg eljátszom a nagyhalált,ő fölém hajol,kedvesen,többiek meg felfordulnak az irigységtől.ő meg hűséges lesz mert ha nem,hát kiherélem xD

Dita^^ 2008.11.08. 23:29:21

azé Eion és a dzsungelt megszégyenítő melkas se semmiXD de neki még ez is jól állXD max hozzá vágok egy epilátort, bár akk lehet kicsit megharagudnaX'D
oh hát tiszta love story alakul itt ki...XD amerre csak mentek döglött nők övezik utatokX'D

DarkFairy 2008.11.08. 23:31:15

neki jól áll,bár Tarzan&Jane-t is lehetne játszani az biztos xD valakinek jézusszakáll,valakinek dzsungelmellkas..hát istenem,nekik is van szar napjuk xD epilálás után lehet te alszol a kanapén xD
legyenek is döglöttek xD fasza kis sorfal xD

Dita^^ 2008.11.08. 23:34:29

Tarzanos dolog nem rossz, csak ne kelljen dzsunglbe menni...beszéljen normálisan és véletlenül se legyen rajta olyan atombéna ruhaXD most mér én aludjak a kanapén?:O nekem önként és dalolva kell mindig az epilátorral bírkozni, h őkegyelme ne rinyáljon-.-" ecc ő is kibírhatjaX'D
hm...nem is rossz ez a halott sorfalXD esküvőre ien kellX'D

DarkFairy 2008.11.08. 23:35:48

mit atombéna ruha,ne legyen rajta ruha.. xD jó de azért egy láb,meg egyebek nem biztos,hogy ugyanolyan mint ha a mellkasát nyúznák az embernek xD de hát a szépségért szenvedni kell..csak az a cink hogy neki még ez is jól áll xD
hulla jó esküvőnk lesz ^^ xD

Dita^^ 2008.11.08. 23:42:38

legyen rajta egyenruha, amit lehámozhatok róla(A)XD azé az se semmi, mikor a lábad nyúzod...XD olyankor a halálfaszára kívánom az összes pasit...XD és igenis legyen olyan kedvesrendesaranyos, hogy ő is szenved egy kicsitX'D bár már így szoktam meg, csupaszon lehet béna lenneX'D
az biztos...:D majd lesznek tisztek, akik kardot tartanak meg minden ien lófaszX'D és ha meglátom, h egy csaj is stíröli az én férjem, akk az említett kardok egyikével lazán lekaszabolom...azt csók a családnak(A)XD

DarkFairy 2008.11.09. 20:20:47

de a golyóálló mellény meg a rohambili ne legyen rajta,a végén még agyfaszt kapok,hogy nehéz meghámozni xD
jó,hát a lábnyúzás az halál,de megszoktam már,bár még az elején azt hittem falhoz vágok valamit xD szenvedjen csak kicsit,utána értékeli a selymes lábat xD
olvastam az újságban nemrég,hogy valami rendőrnek esküvője volt,és neki is kardot tartottak.tök fasza ^^
ki fog állni a torkából egy kard meg egy vállról indítható ha ránéz a Zuramra xD

Dita^^ 2008.11.09. 20:30:54

jó a mellény az nem kell rá...de a sisak az cuki*.*XD kiváncsi lennék, mien fejet vágnának ha beállítanánk sünlábbalXD és mik döbbenten néznek, akk rezzenéstelen arccal csak annyit mondanánk, h : ha majd te is megcsinálod a melkasod, akk én is a lábamX'D
esküvőre sztem viszek bakancsomat, h tudjam aprítani a ribancokatX'D

DarkFairy 2008.11.09. 20:34:08

a mellény meg olyan férfias(legalábbis azon a csávón akit láttam múltkor a metróban..hmm..amúgy rohamrendőr volt xD)
na igen,ekkor lenne az,hogy életed végéig sünlábad lenne,és Tarzant játszanátok esténként xD bár lehet,hogy pont leszarná,hogy sünláb,vagy nem xD
cuki habos ruhácska,alatta bakancs,vállon fegyver xD

Dita^^ 2008.11.09. 20:38:34

jaj most ne rohamrendőrökhöz hasonlítsd már életünk értelmeitX'D hát kb 2 napig bírnám sünlábbal..aztán muszáj lenne tennem elleneXD ja leszarná...lyuk...lyuk mi?XD mindegy az h a lába mienX'D uh lehet lsan kell a 18as karika a blogodraXD
habos ruhaXD hááát nem tudom, lehet ink beöltözök G.I.Jane-nekXD akk nem lenne olyan feltünő h bakancs van rajtam meg rakétavető, ja meg az a pár gránát és egy két kés...X'D

DarkFairy 2008.11.09. 20:43:31

de az kurva helyes volt,még vigyorgott is xD csak bezavart az idillbe a könnygázas palackja xD
tudam,hogy leírod azt amit én nem..most nem mennék bele a részletekbe,hogy ha sünlábad van akkor még mid sünös..xDD
hozom a katonacuccot,aztán menjünk esküvőre xD násznép kurvára örülne xD nagymamám ott halna meg xD

Dita^^ 2008.11.09. 20:47:35

de akk se olvadozz másoknak, mert Ed papa meg fog sértődni és baszhatodXD most attól h a lábam sünös, h rendre tanítsam Eion úrfit még nem jelenti azt. h mindenem sünösXD sztem vegyünk fel vegyvédelmi sisakot isXD ha sokkoljuk a népet, akk már rendesenX'D

DarkFairy 2008.11.09. 20:49:19

hát bassza meg,ő vigyorgott rám,én csak diszkréten nyáladzottam xD Ed meg ne sértődjön,az utóbbi része a mondatnak meg úgyis meglesz xDD
jó,igaz..csak olyan evidensnek tűnt x'D
meg egy gázálarcot,és ha úgyis egyenruhában leszünk nem tudják eldönteni ki a fiú meg a lány xD

Dita^^ 2008.11.09. 20:52:41

na még nyáladzol is...szééépXD te annyira perverz vagy bazz...X'D
most miért tűnik evidensnek?:OXD
azért a domborulatok csak látszanakXD még a végén nem vesznek feleségül, mert nem hiszik el, h tényleg mi vagyunkX'D

DarkFairy 2008.11.09. 20:54:46

amúgy is helyes volt,de még vigyorgott is..akkor megengedhetem magamnak eme luxust xD
én nem vagyok perverz,csak reális,kéhlek alássan xD
hát esetleg,bár valami golyóálló mellény kéne,és akkor az se xD milyen ciki,hogy a 'csókoljátok meg egymást' után 5 perces technikai szünet,míg lehámozzuk a gázálarcot xD

Dita^^ 2008.11.09. 21:01:06

de ha csak egy rohamrendőrtől nyáladzani kezdesz, akk mi lett volna ha Ed bácsi vigyorog rád?XD
jaj hát mondjuk igen...reális gondolkodás...alapXD
"csókoljátok meg egymást" -hóhó öreg vájá má egy kicsit...mingyááá...már majdnem leszedtem...tényleg...már félig lenn vanX'D tudod mit? ezt most ugorjuk át...majd este...khm...addigra eskü lecibálom magamrólX'D

DarkFairy 2008.11.09. 21:03:27

meghalok xD neem,de mondjuk egy kis vörösödés biztos lett volna xD olyan helyes na x'D
esetleg a 'basszus ne rángasd már ilyen erősen,hát letéped a fejem...hallod? templomban vagyunk,ne öljél már xD pap bácsi,nem lehetne visszajönni álarc nélkül 10 perc múlva? addig bakanccsal betámasztom a mellkasát és letépem a fejéről ' xD

Dita^^ 2008.11.09. 21:07:57

elpirulsz és makogni kezdeszXD
hát ja helyes:D...Eion pedig olyan helyes h ki se nem lehet fejezniX'D
'faszé vetted fel ezt a szart? mondtam h ne kommandózzál mindig, de hát beszélhetek én neked...-.-"
hát jól van na, templomban vagy bazz , ne beszéljél már így velem, te...*kisípoljuk*XD
mien édesen kezdődne a házaséletX'D

DarkFairy 2008.11.09. 21:12:06

meg tekergetem a hajam,és taposok a saját lábamon xD
'hülye paraszt,mondtam,hogy ne kend el a sminkem,és vedd ki a bakancsodat a bordámból mert a kanapén alszol..amúgy is,mit vered a feleséged már itt a zatyaúristen előtt? ' xD
hát még mi lenne utána..xD

Dita^^ 2008.11.09. 21:17:43

és elkiálltja magát a pap: FIGHTX'D és a násznép egymásnak esik...mi meg Eionnal jót röhögünk azon, h tépik egymást a barmokX'D
félig romokban hever a templom...pap: 'okay, okay...stop...' jön egy bige táblával: ROUND 2...pap: aaaand FIGHT...X'D
végére marad kb 2 ember a népből, akk elmosolyodunk:
hö tényleg jó ötlet volt ez a balhé...nem kell annyi kaja meg pia...olcsón megúsztuk...X'D

DarkFairy 2008.11.09. 21:20:07

baz xDDD végülis a Mr&Mrs Smithben is milyen erotikus volt a szétlőtt ház,utána meg hogy egymásnak estek xD kell az adrenalinlöket,nehogy ellaposodjon a házasélet xD csak maradjon meg a kedves ara/vőlegény feje meg fontosabb részei 8)

Dita^^ 2008.11.09. 21:23:31

juj az téll mien jó volt:O na egy olyan nászéjszakát el tudnék viselni(A)XD majd be is adom a kérelmetX'D bár aztán nem tudom, mivel lehetne fokozni a dolgokatXD hát én személy szerint szeretném, ha mindene megmaradna *fütyülős smile* =)

DarkFairy 2008.11.09. 21:26:52

csak óvatosan a lámpába való belelövésbe és hasonlók,de mi már kérelmeztünk egy szétbaszható házat xD aztán ha panasz van,akkor elővesszük a rakétát és ennyi xD kicsit se lenne feltűnő ha minden alkalommal ezt csinálnánk..három utcával arrébb hallják hogy párzani készülnek xDDD

Dita^^ 2008.11.09. 21:32:56

de az mien jó már:O többi házaspár is kedvet kap legalábbX'D na majd mi is kérelmezünk egy szétrobbantható házatXD aztán szólok nagy házalakítóknak, h csinálják meg, mert ha nem akk baj leszXD lenne egy külön szoba csak a fegyvereknek...XD már el is képzeltem...meg nekem is lenne fegyver rejtve a sütőbe , mint Agelinának...főzni úgyse tudok, legalább legyen vmi haszna annak a szarnakXD

DarkFairy 2008.11.09. 21:37:15

aztán plusz veszekedés,hogy 'enyém a Kalasnyikov te köcsög,használj mást' xD külön lakótelep az elborult agyú katonabuziknak,és külön sütő a katonafeleségeknek xD direkt úgy van designelve,hogy sütni nem is tudsz benne,csak dísznek van ott xD áh,komolyan kibróbálnám,bár ha lehet akkor ne éles tölténnyel xD

Dita^^ 2008.11.09. 21:45:19

meg a gardrób szekrényben a cipők mögött beficcennének a gránátok, meg egyéb finomságokXD jó hát alap h vaktölténnyel lövöldöznék...hát nem akarom megölni ezt a tüneményt:OX'D lenne egy külön városrész csak olyan agybetegnek, mint mi...reggel mész ki az újságért:
jó reggelt szomszéd...látom tegnap megint elvoltak...
(romos, kilyuggatott házfal, félig leégett hátsóépület, kitört ablakok stbX'D)
oh igen, tegnap volt a férjem szülinapja, gondoltam meglepem vmivelX'D

DarkFairy 2008.11.09. 21:49:36

ja és a harisnyatartóban a fegyver..örök kedvenc xD mielőtt rámveti magát,még megpöccintem vele egy kicsit xD
'azért magának se lehetett semmi éjszakája,valami évforduló volt? csak abból gondolom,hogy bent van egy tank a fürdőszoba romjai közt,meg még mindíg lángol a nappali csücske.irigylem a vehemenciájukat ' xD

Dita^^ 2008.11.09. 21:55:09

csak nehogy a végén ő meg éles lőszert használjon és kinyiffantsonXD csak nem lenne olyan gonoszXD
jaj ez de kegyetlenX'D
'oh ez? ugyan már...csak kicsit játszadoztunkXD látná, mikor komolyan vesszük a dolgot..fél utca elpusztul...'XD
' ja h maguk miatt kellett múltkor is újjá építeni az utca hátsó felét?-.-" akk ink csak játszadozzanak most már, ha kérhetem'XD

DarkFairy 2008.11.09. 21:57:59

neeem,Ed nemolyan xD
'és ha mégegyszer tankot találok a virágaim közt,seggbe lövöm magát,aztán két napig ülni se fog tudni.aztán ennyit a párzásukról xD ja és a Molotov-koktélt meg mellőzze mert a torkába dugom.egyébként szép időnk van nem? xD

Dita^^ 2008.11.09. 22:03:50

Eion se nem olyan*.* bár a Nyomtalanulban is kinyírta a nőjét, mert azt hitte, h megcsaljaO.o
'ööö h a tank? jaj az véletlen volt...bocsi...molotov...most jóvanmá... hát már nem is szórakozhat az ember?:O és mikor maguk a múltkor egy RPG-t eresztettek be az ablakunkon? szal csitt és igya a kávéját'XD

DarkFairy 2008.11.10. 20:33:47

hát tudod,a szeretet...bár kicsit utána lehetne járni az ügynek,nem feltétlen kell pofánlőni az első másodpercben xD
'ja meg az a vegyi támadás április elsején.na azt nem felejtem el magának.én a maga helyében nem dumálnék azok után,hogy még az ablaküvegünk is befolyt a szobába.várjon csak ^^ 'xD

Dita^^ 2008.11.10. 20:44:07

hát nyah, annyira szereti, h megöli...mien édes nem? akk ink ne szeressen annyira nagyonX'D
'ja, hát jóvan...ÉN megtehetem h vegyi támadással lezúzom a környéket...hadd hulljon a férgeseXD legközelebb majd a házakon belülre irányítom a támadást, h a kanál is olvadjon bele a levesbe, a rohambili meg follyon a szemükbeX'D'

DarkFairy 2008.11.10. 20:48:20

ha az enyém nem,a másé se..csak utána kellett volna járni,hogy nem is akart a másé lenni..segond,jön másik xD
'jólvan kedves,csinálja csak,aztán nehogy meglepődjön,hogy ha atombombát csap le reggel ébresztőóra helyett.persze csak olyan helyes kicsit,hogy Nekünk ne legyen semmi bajunk,csak a maga haja fog kihullani meg egyéb nyalánkság ^^'xD

Dita^^ 2008.11.10. 20:53:24

de am vhol sztem aranyos h ennyire kötődik egy nőhöz, h nem tudja elviselni, h a másé legyen...csak na nem lennék annak a nőnek a helyébeX'D
'oh egész kicsi lesz? biztos aranyos lehetXD hajhullás? lényegtelen... am is parókám vanX'D'

DarkFairy 2008.11.10. 20:56:12

főleg akkor nem amikor átlőtt fejjel csúszik le a fal mellett xD
'jó hát rendelhetek olyat is amitől a lába fog szteppelni egy szobával arrébb mint ahogy maga van,aztán mi meg majd jót röhögünk' xD

Dita^^ 2008.11.10. 20:59:22

hm...ha bele gondolok igen... az vhogy nem az én világomXD de egyébként megfolytottaXD szegény csajnak összevissza kékült a fejeX'D
'nem lehetne olyat, amitől rumbázni tudnék? a szteppet nem annyira szeretem...köszpusz' X'D

DarkFairy 2008.11.10. 21:01:14

az annyira szar,akkor inkább lőjön fejbe xD szeretlek baby,hopp de kihűltél így hirtelen xDD
'kurva anyját,akkor majd a fejét fogja keresni maga nagypofájú,és este szétlövöm a maga házát is xD'

Dita^^ 2008.11.10. 21:04:47

hát ja...vagy csak spontán ne gyilkoljon leXD azt vhogy tudnám díjazniXD és akk ezek után feküdjön mellé az ember este... na vajon mikor fog kinyírni? hm...X'D
'olyan jó magával beszélni=) egyébként nem a maga újságját cibálja az a dög a verandán?(A)...imádom a szomszédokatX'D'

DarkFairy 2008.11.10. 21:08:03

hát ha nem teljesíted véletlen az elvárt szintet,szerintem költözz a fürdőszobába,feltéve ha zárható az ajtó xD
'ja azt direkt odaadtam neki,höhö. egyébként bocs a tank-a-kertben műsorért,de sztem fasza vizesárkot csinálhatsz a nyomokból..most mibaja magának,he?' xD

Dita^^ 2008.11.10. 21:12:01

igen, igen erre én is gondoltam...szal sünlábat egy életre el lehet felejteni és sztem a dzsungelmelkas miatt sem szabad szólniX'D
'direkt? de hát az a mai újság? mondjuk maga tudjaXD ja vizes árok...mit gondol, hol akarok élni egy középkori kastélyban?-.-" legközelebb mi lesz, épít egy felvonót az ajtónk elé?-.-' X'D

DarkFairy 2008.11.10. 21:33:59

jó az úgy ahogy van..bár kicsit terrornak tűnik,de valakinek elnézzük xD
'kiolvastam,jó? xD na látja milyen jó ötletei vannak,komolyan,és akkor lehetne középkori feelingű párharc.pár lovat esetleg nem akar?xD

Dita^^ 2008.11.10. 21:56:22

jaja neki MINDENT(A)X'D meg akk ink gyilkolásszon mást...XD
'maga tényleg ennyire GYP-s?-.-" nem szeretnék se lovakat, se lovagokat, se semmi ien faszságot... h erre lenne szükségem, akk két utcával lejebb költöztem volna, a lovagkor utcába... lehet, maguknak is oda kellene...-.-' XD

DarkFairy 2008.11.10. 21:59:41

nekünk meg maradjon meg latin szeretőnek x'D
tééélleg,a lovagék lándzsával basztatják egymást? xD én maradnék a katonásnál 8) bár h futáskor is ciccegnek egyesek..möh xD
süti beállítások módosítása