HTML

Halloween

DarkFairy 2008.11.01. 22:59

Halloween..hát megoszlanak a vélemények,anyám szerint egy hülye amerikai ünnep,nekünk semmi közünk hozzá.Valahol megértem,de én,az infantilis évek óta akarok egy töklámpást,úgyhogy elég mélyen érint minden évben az efféle kirohanása.Töklámpásom megint nem lett,úgyhogy bulira menet a busz ablakából néztem a házak kertjébe,és ablakába kirakott tököket.Legközelebb énis csinálok,csakazértis.

Egyik haverom szólt,hogy lesz egy Halloween-buli,menjek velünk.Mondta,hogy ha beöltözöl,a jegy is olcsóbb.Amikor odaértem,meglát,mosoly,komment:"na,látom saját magadnak öltöztél:D".Ehe.Na mindegy,a jegy olcsóbb volt,benéztek boszorkánynak :D.Azért megkaptam a magamét,indulás előtt vendégek jöttek,diplomás családapa második mondata:"Ész..te moszt milyen sztíluszt képviszelsz? Emo?".('nyádpics).Az első kérdése az "Ő kicsoda?" volt.Nem ismert meg,gondolom.Volt még egy hasonló megnyilvánulása,feljött a szobámba,én nyakig a sminkesdobozban,körülöttem egy csomó ruha,erre megkérdezi,hogy készülök-e valahova,mondom igen,aztán mikor megtudta,hogy hol van,szőke nőt meghazudtoló módon tátott szájjal kérdezte,hogy "te most oda mész,INNEN?".Nem,ők jönnek hozzám.

Odaértem,fiúkon több smink volt mint a lányokon,dehát Halloween,ugye.Kiskölykök mindegyike szívrohamot kapott tőlük.Megvettük az olcsóbb jegyet(jelmez powa..)aztán bementünk,szembesültünk vele,hogy kicsi a hely,kevesen vannak és amúgy is.Fél óra múlva hangolni kezdett valami Iron Maiden tribute(csávó hangolása: hé,hé,hééé,HÉÉÉÉÉ-anyád).Egy számot játszottak,aztán leálltak fél órára,a fél csapatunk akkor szépen elment kocsmázni,otthagytuk a többieket,hátha lesz még nekik valami jó.Valami halál lepukkant kocsmát találtunk,ahol mégcsak nemis biztos,hogy azt adják amit kérsz,mert 3cl piától nehogymár hányingered legyen.Bár 155 HUF-ért bármit.Kezdetleges csocsótdományommal lealáztam az ellenséget,amikor is 2 embernek haza kellett mennie,úgyogy a maradék lánnyal(aki diszkós,tehát nem tudom mit keresett itt,de jó fej) visszamentünk,belehallgattunk a nyivákolás-hörgésbe aztán szépen ki is jöttünk,beszélgettünk a parkban,menekültünk valami vadember elől,és kitaláltuk,hogy mekis forrócsokit akarunk.Persze csak a drive rész volt nyitva,és ugyan kiszolgáltak,de a mögöttünk álló felettébb humoros fiúcsapat azzal szórakozott,hogy centikre álltak meg a lábunktól,és túráztatták a motort,hátha megijedünk.Barbi visított és elrohant,úgyhogy én vettem meg azt a löttyöt,ami szét is égette a nyelvünket,de nehogymár ne.Még a kezdetekkor kiültünk a teraszra,sikeresen levágtuk szegény rózsaszín laptopos csávót a netről(nagy a seggünk,nem kerül ki a wi-fi),akivel egész jót beszéltünk,kár hogy nagyon feltűnően buzi volt,de mi toleráltuk ám.A pincér nem,úgyhogy szépen kizavart minket,nem mint ha jogos lett volna,mert belépőnk volt.Bent a koncerten elég hardcore emberek voltak(rockercsalád,10 éves kiskölkökkel felszerelve Iron Maiden pólóban,meg ilyenek),kint méginkább,úgyhogy az utolsó busszal hazajöttem.Kár volt rögtön a vezető mögé ülni,amikor felálltam,hogy jelezzek félrerántotta a kormányt,úgy megijedt,gondolom azt hitte senki nincs már a buszon.Önbizalomnövelés,az.

 

Címkék: halloween

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr27744705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása