HTML

Mesét a népnek

DarkFairy 2008.10.28. 23:06

Egyszer volt,hol nem volt,a sáros bakancsokon túl,a padlásfeljáró kis csücskében élt a rákoscsabai minihadosztály.Népes seregük több tucat szakaszból állt,köztük voltak a taktikai berepülő-legyek,a rettenthetetlen magasugróbolhák akik minden védőfalon átficcentek,és a sisakos-páncélos hangyahad.Békés gyakorlatozásukat egy borús napon a rohamsisakos ugrópókok zavarták meg akik szövetkeztek a gonosz nehéztüzérséggel,a keresztespókokkal.Harcuk a legutolsó padláslépcső alatti kis ficakért zajlott.Kora hajnalban kezdetét vette a háború.A páncélos hangyák a nehéztüzér keresztespókokkal vívtak állóháborút,a magasugróbolhák a rohamsisakos ugrópókok védősáncait bontották le több-kevesebb sikerrel,a taktikai kommandós harci legyek voltak segítségükre akik kenyérmorzsákkal bombázták a pókok hadát.A pókok előzőleg bekészültek a réti szarvasbogaraktól kölcsönkért kitinpáncélokkal,így órákig tudtak védekezni az egyre agresszívabb támadástól.A hangyák segítségére sietett a nagycsápos-radarszöcske aki pillanatokon belül felmérte az ellenség mozgását,és támadásai kisérleteit testénél másfélszer nagyobb infracsápjaival.Ez lett a szerencséjük,épp időben tudták kivédeni a kukoricaszemmel való póktámadást,és halálos csapást mértek a betolakodókra.Nem sokkal később vidáman ünnepelt a kis csapat,és bekerült a történelemkönyvükbe eme orvtámadás győztes vége.

Khm..drága Ditával beszélgettem msn-en amikor valahogy jött az ugrópókos téma,aztán megszállt az ihlet és borzalmas mesével szórakoztatom a blog olvasóit(már ha van olyan).Nézzétek el nekem,hogy késő van.A történetnek egyébként nincs valós alapja,leszámítva két pókot amik ideköltözésem után feltűntek szobámban.Jelentem,már nicsenek az élők sorában.Egy perces néma csöndet kérünk.

Címkék: mese

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr64737624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dita^^ 2008.10.28. 23:10:37

ez de kegyetlenre sikeredettXD de a pókokat nem sajnálom...vesszem a férgeseXD

DarkFairy 2008.10.28. 23:13:05

beteg vagyok,tudom xD
főleg azok a köcsög ugrópókok..fujj xD

Dita^^ 2008.10.28. 23:17:32

ne is emlegesd a pókokatXD ma pl ( ezt musz elmesélnemXD) ülök buszon, merazmijenjómáXD és hirtelenjében észreveszem, h egy kb 2mm-es pók mászik kívülről az ablakon...levert a víz és szívbaj kerülgetettXD féltem h áttöri a plexit és megtámad... de hál istennek egyik kanyarban levitte a szél...*puh*XD

DarkFairy 2008.10.28. 23:19:06

levitte a szél xDD ez biztos olyan taktikai beugrópók lehetett:O valószínűleg azért esett le,hogy megőrizze inkognítóját.lehet hogy fekete özvegy volt xD

Dita^^ 2008.10.28. 23:21:21

nem tudom, túl pici voltXD azt se láttam, milyen színűXD de biztos h gonosz volt és a halálomat akarta...XD

DarkFairy 2008.10.28. 23:22:31

kurva anyját,legközelebb törd ki az ablakot és taposd le xD

Dita^^ 2008.10.28. 23:54:42

nem néznének a buszonXD kibasznám az ablakot és: "ááááááááá megdöglesz te xarszemét!" *páffpáffpáff*XD

DarkFairy 2008.11.01. 13:35:03

aztán megkérdezik,hogy mi az isten bajod volt,te azt mondod,hogy egy nagy pók miatt visítottál,csakhogy feltűnik a másik ülés felé szaladó kis pók valakinek,aki valahogy túlélte az esetet.alig leszel hülyének nézve xD

Dita^^ 2008.11.01. 19:23:51

csak amennyire kell...X'D

DarkFairy 2008.11.01. 20:26:00

fogd fel úgy,hogy pár hónap múlva sírva röhögsz magadon..addig meg álarcban járkálsz xD

Dita^^ 2008.11.01. 23:11:57

vagy többé nem megyek azzal a busszalXD

DarkFairy 2008.11.07. 21:17:44

menjen más a következő busszal xD lehet hogy valami kémpók volt,le kell azt csapni xD

Dita^^ 2008.11.07. 21:20:33

O.o erre nem gondoltam:O na jó mától nem meek busszaXD áh inkább mégis..lusta vagyokX'D majd veszek a boltban kémpók elhárító felszerelést...maszk, meg szunyogriasztó, meg mindenXD

DarkFairy 2008.11.07. 21:21:51

meg szóljál a kémelhárítóknak,hogy valami buzi lesekszik utánad és az utazási szokásaid figyeli oO xD beülsz a buszba maszkban x'D

Dita^^ 2008.11.07. 21:27:50

felhívom a redőröket h vki lesekszik utánamXD most mér flash lenne maszkban feszíteni a nyanyák köztXD fekete kémcucc meg alap, úgyis mindig feketében nyomulokXD múltkor száltam fel a buszra és véletlen ráléptem a szoknyám aljáraXD kicsit elszakadt-.-XD

DarkFairy 2008.11.07. 21:29:58

meg az NBH-t xD bár sztem ha pókról dumálsz feljelentenek xD
jó hát nekem 7 nyanya nézte végig a bugyivillantós akcióm..mert én is csak úgy tudok ám rálépni a szoknyámra,hogy félig sztriptíz legyen belőle xD olyan ciki volt -.-"

Dita^^ 2008.11.07. 21:35:17

hívok én mindenkit,FBI...CIA...minden ami csak létezikXD "Ööö...csókolom! Lenne egy bejelenteni valóm. Van itten egy zaklatóm. Mindig bámul, meg lesekszik utánam. Nem lehetne esetleg kiiktatni?Csak úgy lazán...Ja hát nem ember. Nem, nem az. Egy pók. Hogy hogy mekkora pók? Hát olyan 2 miliméteres. Nem szórakozok! Mot mér menjek az anyámba? Pff és letette...még ilyet." XDXDXD

DarkFairy 2008.11.07. 21:38:56

bevetjük a Delta Force-ot is,a S.W.A.T meg lesz a desszert xD el tudnám képzelni,hogy körülállják állig felfegyverkezve,maszkban,stb xD
szerintem csak a vonal szakadhatott meg,olyan nincs,hogy ne mozgósítsa a titkosrendőrséget xD szívtele köcsög xD

DarkFairy 2008.11.07. 21:41:10

bevetjük a Delta Force-ot is,a S.W.A.T meg lesz a desszert xD el tudnám képzelni,hogy körülállják állig felfegyverkezve,maszkban,stb xD
szerintem csak a vonal szakadhatott meg,olyan nincs,hogy ne mozgósítsa a titkosrendőrséget xD szívtele köcsög xD

Dita^^ 2008.11.07. 21:52:12

de nem adom felXD hívom megen...
"Csókolom megen én vagyok. Az előbb megszakadhatott a vonal. Biztos vagyok benne, h ez is az Ő műve. Tönkre akarja tenni az életem. Muszáj segíteniük! Szeretnék háziőrizetet kérni...ha lehet akkor vmi helyes egyenruhásokat küldjenek már. Hogy hogy nem foglalkoznak ilyesmivel? Milyen duma ez? És akik rendőri védelmet kapnak? Hogy hogy azok benne vannak a tanuvédelmi programban? Maga most azt akarja nekem itten bemagyarázni, hogy az én problémám nem elég nagy. De hát ember értsed már meg h veszélyben az életem... Ma nem látta azokat a gonosz szemeket, amiket az a kis szemét rám meresztett a buszon...Attól féltem, h betöri a plexit és azonnal elvágja a torkom. Jó aztán az egyik kanyarban levitte a szél, de az is biztos csak vmi taktikai csel volt... Már megen az anyámba küldözget? Higgye el nekem, hogy nem tudok visszabújni...nem próbáltam, de sztem kicsi lenne az esélye. Miért hívjak mást? Mégis kit hívjak? Az elmegyógyintézetet? Maga szerint ott tudnak segíteni? Még fehér kabátot is adnak? Tényleg? Áh az nem baj, hátul vanak rajta a gombok. Hogy maga mien kedves. Köszönöm, hogy segített, a viszont hallásra." XDXDXD ezek után sztem egyenes út vezet a diliházbaX'D

DarkFairy 2008.11.07. 21:58:51

ezek után szerintem felpöccinti az ereit xD nem baj hívod megint xD *pár nap múlva*
"Jónapot,a kém miatt hívom megint..nem,nem teszem le..mi az,hogy fel akar jelenteni?Ne jelentgessen itt maga,inkább kérem az őrizetet amit még mindíg nem kaptam meg.Mi az,hogy nem is fogom?Mi van az egyenruhásaikkal?A civil ruhás is megfelel,az nem olyan feltűnő.Nem,a pszichiátrián nem nyilvánítottak hülyének.Hogy eltűnt az orvos? Hát nem értik,hogy ez Miatta van?Jó akkor hívom a terrorelhárítókat,ez tűrhetetlen állapot.Ők biztos megértőbbek mint maguk.Csókolom"
leszünk szobatársak? xDDD

Dita^^ 2008.11.07. 22:01:00

ezek után sztem körözést adnak ki ránkXD alap...legalább együtt retteghetünk a 2mm-es póktólXD

DarkFairy 2008.11.07. 22:05:58

Dita&WP ~ Harcdore Kémpókelhárító Különítmény xD
lemondtam a rendőri pályáról,oda büntetlen előélet kell xD

Dita^^ 2008.11.07. 22:08:22

WP mi?XD írd ki rendesen h waterpillangóXD lehet itthon nem lehetsz rendőr, de külföldön biztosXD ott majd eltitkolod ezt kis affért a pókkal...XD

DarkFairy 2008.11.07. 22:10:09

nade bazz,ez szupertitkos kémnév xD(volt)
ja télleg,én élőben CSI-ozok majd xD bár nehezen titkolhatom,ha a CIA meg az FBI is érintett az ügyben xD

Dita^^ 2008.11.07. 22:12:53

szted ki hinné el nekik h vki felhívta őket h leskelődik utána egy pók?XD valszeg akk őket raknák egykilincses házba (elmegyogyóXD)

DarkFairy 2008.11.07. 22:14:51

akkor végképp nem lehetek rendőr xD nembaj,majd megyek az NBH-ba,én még hiszek Benne xD
süti beállítások módosítása