HTML

K2

DarkFairy 2008.10.23. 23:01

Tegnap,22-én sikerült felfüggeszteni a szánalmas diszkós partykat a K2-ben és egy kurva jó indie-rock partyt összehozni.Persze a létszám meg se közelítette a techobulisnál megszokottat de szerintem pont elegen voltunk.Amikor megérkezés után 5 perccel benyomták a Nine Inch Nails (sztem cenzúrázatlan) Sin klipjét tudtam,hogy nem lehet nagyot bukni az estével.Hát még mikor Manson Heart Shaped Glasses-e ment kivetítőn...Két terem volt egyébként,a másikban régebbi zenéket játszottak,meg főleg Depeche Mode-ot.Az este folyamán sikerült háromszor végighallgatni a Personal Jesus-t,kétszer Manson által,egyszer meg a DMrajongóknak adták le,az más kérdés,hogy mivel mászkáltunk a termek közt,10 percig folyamatosan Personal Jesus-t hallgattunk :D.Fél társaság be volt flashelve (ilyen táncmozdulatok nem mennek józanul),de olyan diszkréten csinálták,hogy az épület másik végéből éreztem a fűszagot,pedig süket az orrom.Ja a táncról csak annyit,hogy szerencsétlen harisnyám tropára ment..kellett nekünk órákig riszálni..nade megérte,most nem egy harisnyán múlik a dolog,a neccharisnya amúgy is lyukas(főleg ott ahol kidörzsöli a cipő,okos kislány) xD Meg aztán nehogymár a seggemen üljek amikor Muse,Manson,NIN meg Placebo megy*-*.Szerencsére lehetett nyálat csorgatni a klipekre..a Placebo énekese lehet,hogy buzi(vagy biszex,ki tudja) de akkor is szép ember..meg azok a szemek..ehhh.Jó,hát néha a 6 éves kislány mélyebb hangon énekel mint ő,de neki még ezt is elnézzük.Játszottak még egy csomó Muse számot,és hát ahhoz képest,hogy nem vagyok Muse rajongó..lehet,hogy ez változni fog^^ Berninek tök jó,ő koncerten is ottvolt anno(mázlistaaaa).Később feltünedeztek fotósok is.Sikerült kismillió képet csinálnuk,kiváncsi vagyok mennyit lehet majd menézni belőlük.Biztos előnyös fotók lesznek xD.Buli vége fele megjelent egy egyed aki szerint csak egy számot táncolunk majd át(hát neméppen táncnak nevezném azt amit ott műveltünk,nademindegy,egyszer élünk),ehhez képest egy NIN meg az egyik legfaszább Rammstein számot nem tudtam rendesen élvezni,meg még pár másikat,de sztem nem tűnt fel neki,hogy énekelgetek a válla felett..Próbáltam szabadulni,de nem akartam paraszt lenni.Aztán mégis csak úgy jutottam el a célig,de tekintve,hogy egymás nevét se tudtuk,semmi probléma nincsen.Utolsó számként mondjuk sikerült berakni valami szart,de ezt leszámítva nagyon jó volt ^^.Persze szőke pitsák módjára háromszor körbejártuk az egész helyet mire megtaláltuk a ruhatárat(kövesd a tömeget..tömeg nemarramegy).Kocsiban oda-és visszafele is a Méhek együttes Barbi-dalát énekelgettük,mert az olyan 17 évesekhez való.És élveztük,heh.

Címkék: k2

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr54728972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brighton Baby 2008.10.24. 21:11:55

Na, nem vagyok ott, máris nélkülem züllesz, szép, mondhatom... :(

DarkFairy 2008.10.26. 20:30:39

züllenék én veled ha itt lennél..:(

Lili Ana 2008.10.28. 21:45:31

Nocsak elengedtek egész éjszakás buliba?

Lili Ana 2008.10.28. 21:46:35

Oh fuck....DMre nem is reagáltam. Vagyis milyen táncmozdulatok nem mennek józanul?
süti beállítások módosítása