HTML

Kultúra,mert kell

DarkFairy 2008.09.08. 21:52

Tegnap délelőtt kaptam egy sms-t egyik haveromtól akivel kb 16 éve ismerjük egymást,hogy menjek délután velük a pestszentlőrinci kultúreseményre,nevezetesen a SzeptemberFesztre.Míg ott laktam egyszer nem tettem be a lábam oda,de akkor biztos,hogy elmegyek ha a világ másik végén lakok,naná.Lett volna előző napra is ilyen program,de alap,hogy nem jött össze.Egész jól indult a délután,a vasárnaponként 20 perces időközönként odazötyögő buszt nem késtem le,odaértem időben,megismertem haverom barátnőjét(nagyon aranyos^^)aztán elmentünk sört venni,mondván úgyis az a lényeg.Utána úgy tettem mintha tudnám merre megyünk(elszoktam Pesttől bocs xD),és sikerült betájolni a színpadot,de 5 perc intenzív színpadlesés után visszaültünk a fűre dumálni.Hazamenetel közben megbeszéltük,hogy mi még babakorban is együtt játszottunk,aztán hazaérve találtam is fotót erről.Na az nem semmi..van akkora fejem mint haverom anyjának,olyan karjaim vannak mint más combja,de babakorban ez megengedett...Egyéb hardcore fotók vannak még az albumban amit inkább meg se nézek mert a végén még nemalszok.Mialatt ezt megbeszéltük,kiderült,hogy villamosozni kéne egy megállót,de legyünkmá' sportosak,legyalogoltuk a távot,kétszer majdnem pofáraestünk a hangulatvilágítás miatt(egy lámpa ég,kettő nem),de a végén megint elértem a buszt,aminek laza 40 perces menetideje van,de jóaz ide vidékre.A megállónkba érve romantikus éjsötét fogadott,lámpák kilométerenként vannak,de meg lehet azt oldani mobiltelefonnal való világítással,majdnempatakbaeséssel,macskafarkárarálépéssel.Amúgy jó nap volt ^^

Címkék: koncert haver

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr72654669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.09.09. 20:11:37

Pedig megegyeztünk hogy vigyázol magadra hazafelé...

DarkFairy 2008.09.09. 20:19:47

én vigyáztam de útban volt a macska,nem akartam rálépni,csak pont mellettem volt a patak xD am semmi gáz nem volt utána xD
süti beállítások módosítása