HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Kisnáci terepgyakorlaton

DarkFairy 2008.08.30. 22:45

Még egy nap és vége az überrövid nyárnak.Utolsó napok programja:vigyázni a drága öcsémre...Pénteken mindkét szülőegység dolgozott,ma anyám partyarcoskodott,apa szintén dolgozott,úgyhogy 3tól enyém volt a gyerek.Tegnap még kibírható volt,kivágtam a kertbe bogarászni,és nagyjából békén is hagyott,de ma ismételten önmagát adta.Délután átvittem a pár házzal arrébb lakó anyámkeresztanyjához,onnan viszont el kellett hoznom 5kor mielőtt még a szegény nyugger idegrohamot kapott volna drága öcsémtől.Itthon célozgatott hogy a szemben lakó haverja majd este áthívja magukhoz(szocializálódás csillagos ötös).Sikerült barátian megbeszélni vele azt hogy negyed 8ra hazajön(ő ütött,én visszaadtam).5 perccel a megbeszélt idő után bamiszemmel kérte hogy 'naaa,még egy kicsíííít szeretnék játszani'.Meghatóan lágy szívem van,még maradhatott negyed órát.Na aztán innen jött a dolog békés és barátságos része,ugyanis szóltam hogy igazán kéne már pakolnia.Erre falrepesztő hangon visított,hogy neméskész.Pár másodperc múlva mint a kisangyal összepakolt,ez bizonyítja hogy tökéletes apám lánya vagyok(úgy viselkedik mint egy nyugalmazott SS tiszt).Voltam szíves vacsorát adni neki,amire a kommentje a 'háteztnemeszemmeg' volt.De persze megette a kis édes.A fürdést még nagyjából normálisan megoldottam,kivéve amikor tizedszer csapta ki a kezemből a szappant a kis huncut.Már épp finisben lettem volna,de fogat mosni nem akart a drága lélek,anyám a partyarc meg akkor jött haza amikor épp a gyerek szájpadlásába állítottam a fogkefét,merő véletlenül.Kissé izgága,na.Anyám átvette a gyeret,az meg 5 perc múlva ártatlan fejjel hallgatta az estimesét.Megint eldöntöttem,hogy nem akarok gyereket,méghozzá vagy 50 évig.

Lett volna még egy napirend a gyerek számára,de úgy döntöttem megkímélem tőle.Azért ittvan:reggel 6 ébresztő, 6.30 reggeli torna, 7.30 alaki gyakorlatok, 9.00 reggeli, 9.15 pihenő a cellában, 10.00 erőnléti edzés, 12.00 ebéd, 12.30 alvás, 14.00 sorakozó, majd erőnléti és alaki gyakorlatok, 18.00 vacsora, 18.30 politikai és morális átnevelés (értsd: Híradó), 19.00 tévénézés, szigorúan a HírTv-re, Echo TV-re korlátozva. 20.00 lámpaoltás, takarodó, szunya.

Az este 8as szunyába csakis anyám zavart bele,mert hazajött,ha nem akkor azóta is békésen hortyogna a gyerek a lehúzott redőny mögött.Sweet dreams.

Ha kellőképpen náci kiképzőtiszt stílusom lenne,megemlítem a kedves papát,aki régen katona volt amit jajdeutált,de azért jó sztorizgatni néhanapján belőle,persze.Odáig vitte,hogy szobaparancsnok lett belőle amit én szívok meg,mert mániája a szekrény elé állni,végighúzni az ujját a tetején,mutatni a porréteget és üvegrepesztően üvölteni,hogy takarítsak de iziben.A 'hozzálmár egy kiló kenyeret' műsort is úgy adja elő,hogy illene oda egy tisztelgés,és egy értettem ezredes úr a végére.De enélkül unatkoznánk...

Címkék: család szívás

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr52641709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarkFairy 2008.08.30. 22:58:39

elfelejtettem beleírni :$

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.08.30. 23:01:58

Am jó lett :) Segáz te nemnormális, attól még ugyanúgy szeretlek :P

DarkFairy 2008.08.30. 23:03:13

Jó szar :) Valóság ugye...
jólvannaa,énis:P

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.08.30. 23:04:53

Nemvalóságnemnormálisom :P

DarkFairy 2008.08.30. 23:05:49

hátmitenagyonhülyeee?:)

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.08.30. 23:07:23

Fikció. Mármint az hogy a bejegyzés szar lett. Igenis jó. MInden más valóság :)

DarkFairy 2008.08.30. 23:11:20

Jávoll.Neked elhiszem :)

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.08.30. 23:13:54

Ennyi :P :D Imádlak :O :) Majd megkapod az útinaplómat :D

DarkFairy 2008.08.30. 23:15:06

Ééénis téged :) Az útinaplót várom ^^
süti beállítások módosítása