HTML

Híresek leszünk

DarkFairy 2008.08.18. 19:53

Tegnap kaptam egy smst Bernitől hogy benne vagyok Natival együtt az egyik szigetes videoban.Sikerült azt a pillanatot elkapni,ahol Natit kergetem egy lufival.Azt hittük fotózni fog a kedves bácsi,azért rohantunk el,erre video xD Szerencsére csak 2-3 másodperc az egész,de sokat fog még ez érni ha majd egyszer befutunk és olyan híresek leszünk,hogy csak na.

Ma beszéltem egyik osztálytársammal,és természetesen szóba került az iskola.Vele együtt drága ofőnk,akinek az a fixa ideája,hogy ha valakinek piercingje van az minden második héten beteg lesz(aztán elsorvad és meghal,rettenetes kínok közt,én minimum a pokolra kerül)Mivel én meg köztudottan fél lábban a sírban vagyok,lesz plusz egy ok amiért csesztetni fog a drága tanerő.Majd jön a temetésre.Különben nem tudom,hogy egy piercing miatt miért kéne feldobni a bakancsot,de ő az okos,naná.

Címkék: piercing sziget2008

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr54621879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berni 2008.08.27. 01:35:06

mekkora már az a videó XD
meg amikor a külföldiekkel elmondatják a répa,retek,mogyorót XD

DarkFairy 2008.08.30. 20:09:05

Meg amikor a recefice bumumbumm van xD hátazkéész x'D
süti beállítások módosítása