HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

privi.hu avagy a net legalja

DarkFairy 2008.07.26. 00:37

Nemrég felmentem a privi.hu nevezetű közösségi oldalra kicsit leskelődni,és röhögni a népen.Na ami ott megy,az kb a 'tejóisten','hátbazmegezmi','anyád se szeret csak eltart' címszavakkal írható le.Nem mint ha a MyVip színvonalasabb lenne,bár egy fokkal talán mégis.Ennyi xXxCuteEmoBoyxXx/EmOgIrL,tinikurva,maffiafejű kisfiú biztos,hogy nincs máshol.Átlagéletkor 13-14 év,bár feltűnt pár 20 év feletti überkocka is,aki vagy pedofil,vagy csakazértis regisztrált.Emoék az adatlap legelején elküldik a halál faszába azt aki nem emo,vagy antiemo.Valamelyik minitranszvesztita adatlapján a "vagyok aki vagyok..tehát emo" nevezetű gondolatmenetre bukkan a figyelmes látogató.Hátde na.A vagyok aki vagyok-ból szerintem kurvára nem következik,hogy az embernek emonak kelljen lennie,de szintén shut the fuck up,legyél csak toleráns és fésüld a frufrud a szemedbe,vagy vágd fel az ereid.Hát tök logikus,szerintemis.A tinikurvák életkora is a mínuszban van,bár a vakolatréteg az arcukon Marilyn Mansonét közelíti meg,és azt hiszik,hogy jól néznek ki.A srácoknál ugyanez a helyzet,ha nincs félmeztelen fotód,amin az Arnold Schwarzenegger izmaidat villogtatod,alap,hogy senki vagy.Ennél az a szánalmasabb amikor a vasággyal együtt 45 kilós ifjú Adonisz villogtatja lányos testét,de természetesen te vagy a köcsög,ha megjegyzést teszel habtestére.El is küld anyádba az ilyen szándékodért.Aztán a légyszemüveges csücsörítős diszkópatkány izompólóban osztja az észt mert 'dik,hát tesó én vagyok itt a májer'.Igen,ez majdnem szó szerinti idézet.Itt úgy kezdtem elási magam a parkettaszint alá,mert hát se tinikurva,se CuTeEmOgIrl,de xXxPojCukojHejcegnőxXx se vagyok,a 20 éves überkocka meg életkor szerint nem lehetek,tehát még véletlenül se merjek regisztrálni a privire mert még rituálisan feláldoznak.Természetesen eszembe se jut ilyesmi,de csak úgy a miheztartás végett írtam..Most pedig lehet anyázni a nézeteim miatt.

Címkék: stílus net szánalom

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr78586087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.29. 11:23:51

Privi.hu? Asszem megnézem :)

Zoli 2008.07.29. 13:46:46

Helló!
Sok Emossal beszéltem már divat rulz ugyebár...
(már a reklámba is belerakják mert az annyira általános)
Elv a ruszkik meg betiltják ...na de a lényeg:
Megkérdezem tőlük mi az az Emo?
Nem a szánalmas divathajkurászás a figyelemfelkeltés a különb vagyok kategória...
Hanem mivel mindenki azt mondja hogy az érvágós ... festettfejű dolog meg ilyen mittoménmilyen kockás cipő stb...akkor jön erre a pózer dolog hogy jaj mindenki a pózerekből indul ki a pózer így a pózer úgy.
Nem tudják bevallani azt hogy ...bocsi nekem tetszik az egyik "zenekar" vagy a saját nememhez vonzódok ezenkívül vagy csak simán mert ez a divat dolog nem...
Az EMO jelentése még mindig titok...
"Az EMO Bölcs! Az EMO nem vág túl mélyre"
:)

DarkFairy 2008.07.30. 20:51:49

nézd és sírj.
nemtudjuk mit csinálunk,de azért csináljuk...én csak próbáltam beszélni egy emoval de elküldött anyámba mert nem olyan voltam mint ő :D de majd kinövik,gondolom..különben kicsit fura egy stílus az övéké...összeszednek mindenféle más stílusból dolgokat,aztán az egészre azt mondják,hogy emo...de most mindenki emo lett..nekem a fekete hajam miatt mondták,hogy emo,azt semmi közöm nincs hozzá :)
amúgy ha annyira eret akarnak vagdosni,akkor nemártana függőlegesen nyiszálni,máshogy nem sokat ér

Zoli 2008.08.04. 15:18:16

Na igen ...láttam már olyat alig megszúrják magukat...ugye a hajszálerek...és lefényképezik ahogy ott van pár vér csepp erre a nép pedig (hát persze hogy emo vagyis imó): fúúú de menőőő vagy!
Egyébként szerintem az EMOsok és a GOTHosok abban hasonlítanak egymásra ha mind a kettőt leslagolnám egy meleg nyári napon visszaslagolás helyett egy kiherélést kapnék...na mindegy :D

Harui · http://www.mgclub.hu 2008.08.12. 01:40:24

Zoli, kedves névrokonom. EMOsok nevében nem tudok és nem is akarok beszélni, de azért egy Goth nem feltétlen herélne. A "nekünk is van humorérzékünk" elv véget is.
De végül is jól megragadtad a lényeget, hozzávetőlegesen ez a legközelebbi közös vonásunk.

Coffingirl 2008.10.31. 17:52:23

hát az emok gyatrán gyökerek.. és igaz h elszednek dolgokat más stilusokból.. én goth vagyok térdig érő bakancsot hordok de a kocsmában megkérdezték.. " Te meik kasztba tartozol? EMOOO?" huuhhhh... irtani kellene ezeket

DarkFairy 2008.11.01. 13:37:25

tegnap este volt néhány vendég nálunk,megjelentem előttük,első kérdése a kedves bácsinak: "te milyen stílust képviselsz,emo vagy?" háta anyád.persze,pont úgy nézek ki -.-"
süti beállítások módosítása