HTML

Költözünk,hurrá

DarkFairy 2008.07.16. 17:30

Szombaton költözünk,úgyhogy ma elkezdtem pakolni a cuccaimat kisdobozból nagydobozba.Vagy 3 órán keresztül rakosgattam a kis biszbaszokat,az elején addig szenvedtem amíg megmozdulni nem lehetett a sok szartól,aztán nagyjából belejöttem és sikerült elpakolni a nagy részét a dolgoknak.Olyanokat is találtam amiről azt se tudtam,hogy megvannak,meg persze sikerült termelni vagy 7 zsák szemetet is.Főleg amikor odaértem az újságospolc elé,hogy na akkor most lesöpröm az összeset és lazán kidobom.Aha,a nagy faszt.Sípcsontig érő újságkupacban álltam a végén,és kb megmozdulni se tudtam,de úgy kell azt.Ez még a kisebbik rossz volt,csak amikor szatyrot akartam keresni amiben leviszem a halmot a kukáig,akkor voltam kiakadva,ugyanis néhány teszkós szatyron kívül semmi sincs a lakásban,és laza 6szor másztam odavissza 4 emeletet(mert lift az itt nincsen ám).Mire elköltözünk innen minimum valami fitnesslady lesz az ember lányából.Lent elkezdtem pakolni a kukába a cuccokat,amikor a semmiből előtűnt egy tenyérbemászó mosollyal rendelkező cigány és elkezdte gülü szemekkel vizslatni a kezemben tartott zacskókat.Nem akartam mondani neki,hogy ugyan álljál már le,ebben te nem találsz semmit,csak fél éves újságokat és egyéb ilyen nyalánkságot.Persze mielőtt kinyitottam volna a számat már ráncigálta ki a kezemből a zsákot,csak beszopta mert elszakadt a nagyobbik.Szerencsére nem kellett a földön kúszva összeszedni semmit,mert valami szuperszonikus képességekkel megáldott cigányasszonnyal sikerült találkozni,tehát a drága már a levegőben elkapta a cuccok nagy részét,én meg lendületből bevágtam a kukába a szemetet.A további 5 fordulónál majdhogynem csorgó nyállal nézte,hogy mit hozok.Aztán a végén tök megelégedetten elvonult az én csacsis szatyrommal(jól megtömte biszbasszal,egészségére).Nem tudom honnan kerül elő mostanság ennyi hiperpigmentált kisebbség,de a lőrinci maffia tegnap este megint ott lébecolt a szomszéd ház előtt,bár most nem kicsi fehér,hanem nagy zöld autóval.Nyilván beindult a biznisz.A ház előtti járdát meg még mindíg nem sikerült befejezni az egyébként szintén hiperpigmentáltakból álló csapatnak,de most a járda mértani közepére került egy csomó kő és hasonlók,tehát elég fél másodpercre nem odanézni,garantált a pofáraesés.Ahogy elköltözünk,természetesen az első dolog lesz,hogy elkészül a járda,szegéllyel plusz beépített gps-el együtt.

Tegnap este myvipen felfedeztem a képkommentek közt egy régi osztálytársam szösszenetét,amiben tulajdonképpen a "tejóistenhogynézelki" volt leírva,csak nem pont így fogalmazott.Nem akartam visszaírni,hogy örülök,hogy nem lettem drogosdiszkós mint te,de a csajjal nem éri meg veszekedni,mert lazán ráküldi az emberre a szintén drogosdiszkós haverjait.Gondolom én.Bár gondolom az ő körükben a jajistenemfélreállahajam a legnagyobb probléma,tehát van esély menekülni.Szintén nem akartam írni neki,hogy csoda,hogy van ideje két szolárium és hajszőkítés közt írkálni nekem,de a fent említett okok miatt visszafogtam magam,bár Crawen úgyis megoldotta a problémát.Szegény kommentelgető meg csajra nyilván nagy hatással volt a 8 év nácitagozat.Őszintén tudom sajnálni,szerintem a fél osztály agyhalott volt amikor ballagás volt,és örült,hogy soha nem kell visszamennie oda.Ettől függetlenül szívesen seggberúgnám a hölgyet,mondjuk nem újdonság,mindíg is utáltam.

Címkék: költözés cigány pakolás basztatás volt iskola másikblog

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr89571273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.16. 17:38:41

Ooh, köszönöm hogy szerény személyem megint meg van említődve (passzív szerkezet, teccikérteni) blogod hasábjain :)

Hiszed vagy sem de a laptopon vagy öt megkezdett bejegyzés van eltárolva, a gépen meg három ójee (Y)
De lehet hogy lesz témám: a szőke diszkókurvák és cicafiúkáik...

DarkFairy 2008.07.16. 17:41:18

Még jó,kell a reklám ;)

Naa,legyen új post,szeretem olvasni őket *-* A diszkós téma meg különösen jó lenne..mehetnék anyázni :D

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.16. 18:16:40

Mondtam már hogy imádlak? *jabazzeg sokszor* XD

DarkFairy 2008.07.16. 20:37:03

Énmeg végképp,és kurva jó lett amit írtál ^^

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.17. 08:27:20

Ja igen, hadd szabadjon kérnem, hogy majd a nyuszimamuszoddal rúgd seggbe (tudom, hogy alap de azért mégiscsak emlékeztetlek rá... :))
süti beállítások módosítása