HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Köcsögszomszéd #1

DarkFairy 2008.07.16. 11:10

Megint sikerült eljtszani a szomszéddal a reggeli 'namostakkorfelbaszomazagyadazenémmel' műsort.Csak most én nyertem ^^ Volt szíves olyan hangerővel hallgatni a színvonalas diszkózenéjét,hogy beleremegett az én ablakom is.Ha ő is akkor én is alapon,kinyitottam az ablakaimat és megmutattam neki a Psyclon Nine egyik számát.Reakció:egy anyád! felkiáltással még hangosabbra vette a saját zenéjét.Meg a te anyád,ha nem vagy hajlandó halkabbra venni a zenéd,akkor neszebazmeg,Gorgoroth max hangerőn.Ahogy vége lett a számnak,síri kuss lett nála,és azóta se hallgat semmit,vagy legalábbis én nem hallom.Még jó,hogy lakótelepen lakunk és 40 darab nyugdíjas hallgatja végig ezeket,és a kevésbé süketebbik fele nemis hagyja ki a lehetőséget,hogy meg ne jegyezze a lépcsőház előtt,hogy hát lányom,igazán jó zenét hallgatsz.Csak tudnám miért van irónia a hangjukban...Különben nem én szoktam viráglocsolás közben énekelgetni a folyosón,olyan hamisan,hogy azt már szerencsétlen virág sem éli túl,úgyhogy 1-1.

Címkék: zene szomszéd

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr100570646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.16. 17:15:46

Hasonló szép csatakiáltásokat a kettővel fölöttem lakó is szokott halltani amikor a fos tuc-tuccára Filth-tel vagy Panterával válaszolok (pl azokkal amiket elküldtem tőlük "kihajtózene" gyanánt :D)

DarkFairy 2008.07.16. 17:35:48

Nemétem a problémájukat,ha ő is üvöltetheti a zenéjét akkor énis ^^ a kihajtózene meg hatásos volt köszi xD

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.16. 18:18:46

Küldök még ha kell...

DarkFairy 2008.07.16. 20:36:17

Majd Mucsára Erzsinénék miatt..hátha nem jön be annyit a házunkba x)

DarkFairy 2008.07.25. 21:56:22

Ma bejött pedig ottvolt a dvd..csak nincs min hallgatni xD

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.25. 23:43:34

Berakod egy asztali dévédécédélejáccóba oszt' muzsikál...

DarkFairy 2008.07.26. 00:39:45

Jah,csak nemtom hova pakolták el..:/
süti beállítások módosítása