HTML

a kezdet...és a vég

DarkFairy 2008.07.14. 22:59

Szóval.Újblog,mert meguntam a régit.Nem lesz kisregény arról,hogy milyen vagyok,legalábbis most,mert úgyis fel fog tűnni ha majd egyszer lesz egy bejegyzésnél több is itt.

Tehát mai nap:Hajnali 9kor kirugdostak jó meleg ágyamból,mondván megyünk takarítani az új házba.A takarítás alatt itt a fal sikálásától kezdve a hasoncsúszással egybekötött parkettapolírozásig van minden,mert költözünk.Helyszín pedig a 17ik kerület,3 kemény utcára a mező szélétől.A magamfajta városi picsának azért ez elég nagy szopás.Nem mint ha most a belváros közepén laknánk,de nem is kell 15 percet gyalogolnom egy buszmegállóig.Amúgy gyöööönyörű kertünk van,csak éppen nem vigasztal,mert a 'helyes kis kertünk van' dumából sötétedésig tartó gyomlálás és szúnyogcsapkodás lesz.De persze én vagyok a hülye,hogy nem értékelek semmit,pedig csak reális vagyok.(nem kell a komment,tudom,hogy nem).Felkelés után rögtön feltűnt,hogy kurva nagy vihar van kint,de olyan istenigazából zuhogóesős,szélfújós,úgyhogy gondoltam én,a gyakorlatias,hogy ha már bokáig érő sár van,ugyan ne menjek strandpapucsban,tehát nyúltam a bakancsom felé,hogy namajd ebben megyek.Ezt meglátta a kedves mama is,aki a nap 24 órájából 25öt tölt azzal,hogy azért basztasson,mert nem felel meg neki a kinézetem(igen,szeretem a fekete ruhákat,és nem,nem vagyok hajlandó más színt is felaggatni magamra,ezen belül én idióta imádom a hosszú szoknyákat és a fűzőket,meg az acélbetétest,tehát minimum felkötöm magam a fára mert anyucinak nem felel meg).A nép nagy része elintézi azzal,hogy jólvan,itt egy goth csaj,csak a drága családnak fő programja a basztatás.Ma apámmal együtt kórusban szidtak,de minden percben.Este,hazaindulás előtt kötelezően be kellett menni az egyik szobába,és megcsodáli anyám művészien elhelyezett virágait a szekrény tetején(kb ez az egy cucc van az öcsém szobájában,meg most már anyám gazmániájának köszönhetően néhány elszáradt/virágzó kóró).Csakhogy a parkettát nemrég csinálták meg,énmeg megkérdeztem,hogy bemehetek-e cipővel.Apa lenézően annyit morgott oda,hogy" cipővel igen,de ezzel a szarral(-mondá a bakancsomra) nem".Na itt anyáztam volna ha lett volna értelme,de nem fogok veszekedni olyan miatt amit úgyse fog megérteni soha.De azért nem leszek más mert valakinek nem tetszik amit lát.Kicsit majd rájátszok egy vagon sminkkel és hasonlókkal,hadd legyen meg a téma a hétvégi zsidószidásnál családi ebédnél.Én élvezni fogom.A bakancsos-esősről annyit,hogy anyám a lépcsőház előtt belelépett a vízbe,és a vászon tornacipő bizony nem vízálló..

Címkék: újblog stílus vihar goth bakancs basztatás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr86568450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.14. 23:07:09

A tornacipős igen kellemetlen lehetett... xD Am ha nekem szarozták volna le a bakancsomat, akkor a delikvenst megetettem volna szarral, ha érted mire célzok... :)

DarkFairy 2008.07.14. 23:11:31

Jót röhögtem a háttérben xD Értemén,de mit csináljon az ember ha náciznak vele..ráadásul a család..:)
süti beállítások módosítása