HTML

megint hoztuk a formánk..

DarkFairy 2008.10.16. 21:07

MÁV-nak hála a tegnapi első órát lekéstük a barátnőmmel,de azt hittük semmi gond nem lesz,szereztünk igazolást valami főkallertól,aztán bementünk második órára.Nem is lett volna semmi gond,ha nem csinálta volna rajtunk kívül 7 ember ugyan ezt.Irodalom volt az első,nem igazán szokott beírni a tanár,kivéve most,mert feleltette a jónépet.Az a hét ember ilyenolyan oknál fogva elkésett,magyarán féltek a tancibácsitól.Mint az egész gimnázium,de az mellékes.Aznap dupla irodalmunk volt,csak közötte volt egy fizika,tancibácsi feleségével(ofő-fizika-matek,merazjó).Aztán gondoltuk,ha már az első órán nem voltunk ott,akkor a másik magyarra se menjünk,mert akkor a késés miatt is feleltet.Fizikára bementünk,mert tartunk egyesek náci rezsimre emlékeztető módszereitől.Ahogy ültünk harmadik óra közepén a folyosón,egyszer csak lejött egy osztálytársunk,és mondta,hogy azonnal,de tüstént húzzunk fel,mert a kedves úr beírt három igazolatlant,meg egy karót.Mondtu,hogy nem megyünk,mert félünk,erre visszajön a csaj azzal,hogy akkor küldik az igazgatót meg az ofőt.Igazgatóval még lehet beszélni,ofővel már nem,úgyhogy felkúsztunk.Ofővel aznap nem találkoztunk,urunk és istenünk haragját túléltük,viszont ma osztályfőnöki óra volt.A késők fele gyomorgöcsöt kapott,a másik igyekezett leplezni ugyanezt.Ofő monológján végülis csak kétszer akartam röhögni,mert azt mégse lehetett komolyan venni tőle,hogy "hát én ilyen tömeges ellenállással még nem találkoztam,ezt nem lehet csinálni o_O" .Legközelebb vízágyús tömegoszlatás lesz könnygázzal egyetemben ha nem megyünk felelni.Mellesleg a férjuram logikája is a topon volt aznap,miért kapnék igazolatlant ha felelésre is egyest kapok.Mert ha bent vagyok,és egyesre felelek akkor nem lehet igazolatlan az az óra,ha nem vagyok bent akkor oké az igazolatlan,de egyesre nem tudok felelni.Ofő amúgy leigazolta mind a három órát,jövő héten meg felelünk magyarból,úgyhogy nincs nagy probléma.

Ma reggel meg,ahogy mászok a suli felé,a kapun kilépve egyszercsak lassít mellettem egy ezüst kocsi.Rámnéz bentről a nő,én meg mentem tovább,de jött utánam,aztán egyszercsak ablak le,és kiordít,hogy "ülj be!"Kissé megijedtem,mondtam,hogy én aztán nem ülök be,erre beszól,hogy "de te vagy az Eszter,nem?".Na.Hát fényes nappal akar elrabolni a házunk elől,úgy,hogy még a nevem is tudja? o_O.Aztán elkezdett vartyogni,hogy ő a szomszédunk,velünk szemben lakott,mostmeg kettővel mellettünk,és amúgy is ő a Panni néni,tehát üljek be de gyorsan mert elkések.Valami kezdett derengeni,de azon kívül,hogy a top 100as körözési listáról hasonlít egy kicsit az egyik nőre nem volt ismerős,bár anyám említette anno a nevét.Mondtam,hogy a vonathoz megyek ami kettő percre van innen,tehát ne strapálja magát,de végülis beültem mellé arra a két percre.Előzőleg azért levillantottam a kocsi típusát,színét,meg a pontos időt,hátha valami nyomozóval kell dumálni miután megtaláltak két hét múlva a Rákoscsabai pusztákon átfagyva,és kómásan.(túl sok Zsaru magazint olvasok,na xD).Aztán anyám mesélte este,hogy ő is látta Panni nénjét délután,és mesélte,hogy elvitt kocsival.Pasik mellé nem ülünk ám be,de tényleg.Egyszer a tulajdon apám mellől akartak megfújni amikor régen elmentünk ketten könyvtárba.Ő elhúzott az alvégre,énmeg mentem a gyerekrészlegre,ahol ott ült egy pasi,aki valami mesekönyvet lapozgatott(gyereke nem volt,és még 6 éves fejjel is meg tudtam állapítani,hogy valami nem stimmel vele).Ezek után angyali arccal közölte,hogy menjek vele rajzolni.Mondtam,hogy nem,erre kitalálta,hogy ő apa munkatársa(amikor szembe jött vele később a lépcsőn egyikük se ismerte fel a másikat,ehe).Szerénységem persze nem hitt neki,de annyi eszem nem volt,hogy esetleg szóljak valakinek,de egy ideig győzködött,aztán gyilkos pillantással elhúzott.Ennyit a biztonságról.

Címkék: család suli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr51717756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása