HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Death Note

DarkFairy 2008.10.07. 20:34

Most már nem csak az überkirály plakátjáról vartyoghatok,hanem magáról a filmről is,mert én,aki sose szerette a japán filmeket,beültem a moziba,méghozzá egyedül.Na jó,unokatesóval mentem volna,de egy villamosmegállóval a mozi előtt felhívott,hogy megint szar a kocsi,úgyhogy nincs mozi részéről.Gondoltam,ha már elkúsztam idáig,csak nem megyek haza,majd egyedül is elleszek.Bár gondolkodtam a hazaszaladáson amikor megláttam egy,amúgy szimpatikus lányt helyes kis plüssarzenállal a kezében,meg egyéb olyan cuccokkal a kezében amiről világosan látszott,hogy ő is a Halállistát nézi.Nem mint ha a plüsscuccai ellen lett volna kifogásom,csak kicsit megijedtem,hogy ki fogok lógni a sorból,mert semmi ilyesmi nem volt nálam,de aztán kiderült,hogy másnál se.Hihetetlen kasszasiker lehet a film,kemény két moziban játszották amikor mentem,a nézőszám mondjuk nem is olyan kevés,de azért az elég gáz,hogy 2006-os filmről van szó,itt meg tátjuk a szánkat,hogy mekkora újdonság.Miután megnéztünk kismillió érdektelen előzetest,és reklámot sikerült elkezdeni a filmet is.És nagyon tetszett.Kivéve,hogy az almazabáló halálistent vagy mifenét sikerült olyan gagyira megcsinálni,hogy az már nekem fáj,bár kétségtelenül hasonlít az eredetire,csak a film élőszereplős,az a cucc meg számítógéppel volt meg(nem)csinálva.A főszereplő pasi meg..hát egyszerűen szép...vagy nem mondunk ilyet pasira? Akkor meg helyes ^^.A történet meg teljesen normális" A fényes jövő előtt álló, kiváló tanuló Yagami Light unalmas élete hirtelen fordulatot vesz, amikor megtalálja a renegát halálisten, Ryuk listáját. Az ember, akinek a neve a listára kerül, meghal.
Light a Halállistával végre életcélt talál: egy új, bűnözés nélküli világ létrehozását. A sorozatos halálesetek azonban a rendőrség figyelmét sem kerülik el: az ügyre L, az Interpol zseniális nyomozója száll rá. Olyan játszma veszi kezdetét, amiben csak egyvalami biztos: a vesztes az életével fizet."-másolva from port.hu.Nagy poénnak hitte a srác egy ideig a füzetkét,úgy írt bele mintha kötelező volna,aztán jött némi bonyodalom,de az már szokásos,meg a film hosszát is lehet még nyújtani vele,ilyen főszereplőkkel meg még örülünk is neki,ugye.A sorozatgyilkosságok után egy cukorzabáló kissé pszicho,ám igen helyes fiatalember nyomoz,csak a végén van egy kis csavar,de jót röhög rajta a néző,kivéve ha nem.

A mozijegy ára meg kritikán aluli(ezerkéccáz egy filmért,hát hol élünk o_O) de mondjuk azt,hogy megérte.

Címkék: death note

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr2701819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása