HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

I don't like the drugs,but the drugs like me

DarkFairy 2008.10.01. 21:26

Nemrég cipővásárlás közben a tömegnyomor miatt(egy ember fér el egy sorban,5en próbálnak cipőt)enyhe idegrohamot kaptam,okai a fáradtság és a velem szemben álló bambulós nyanya voltak,plusz a tömeg.A bambulósról annyit,hogy még anyám is be akart neki szólni,hogy ne nézzen már annyira.Na és akkor ne legyen kiakadva az ember.Máskor meg volt a probléma,hogyelegem lett a családi basztatásból és emelt hangon,de visszafogottan elmondtam az egybegyűlteknek,hogy de igenis megcsinálom amit elterveztem és be lehet kapni annak akinek nem tetszik.Plusz néhány hasonló eset.Na anyám ilyenkor szokta megkérdezni,hogy milyen drogot használok,milyen időközönként és miért.Pedig csak előadtam a véleményem o_O "Anyu: kislányom..te ilyenkor..most lövöd magad vagy mi?" x'D  Ja és betegesen parázunk a barátnőmmel attól,hogy nem fogjuk tudni reggel kinyitni a régi vonatok ajtaját xD Bár ma kinyitotta egy srác hazafele menet(miután kicsit sem feltűnően stírölt minket 30 percen keresztül) sőt még segített is leszállni,bár azért béna még nem vagyok...

Berni alkotása zárásként.  Flash *-* (beraktam VOLNA ide a képet ha a blog nem lenne ennyire buzi és nem húzná szét..NA mindegy)

Címkék: család

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr48691536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása