HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Sünprojekt

DarkFairy 2008.09.20. 21:33

Tegnap elmentem unokatesómhoz,aztán kiderült,hogy hazavinni este már nem tud,mert szar a kocsija,tehát meg lett beszélve tiszthelyettes asszonnyal,hogy ottalszok.Aztán technikai okokbol kifolyólag úgy döntöttem,hogy hazamászok,csak addigra már viszonylag késő volt,és mivel ettünk már volt vagy fél 10.A 21:40es vonatot alapból nem értem el,de segáz,majd jön óra 10kor,megyek azzal.Hát faszt.Mert este már óránként jár,de 10 perccel a '40es vonat előtt a táblán megjelent az impozáns 23:40-es időpont.Meg az anyja fog majd várni annyit.Úgyhogy diszkrét anyázás után buszra fel,majd 1 órás szenvedés után letett a megállóban.Vaksötét,kurvahideg meg ilyenek.De nemgáz,otthon vagyunk.Vagyis lennénk,ha nem jött volna rám éjnek idején a gyűjtőszenvedély.E roham eredménye most egy pici sün volt.Ott kúszott az út közepén,fél méterre kikerülve a buszt amivel jöttem,és halál nyugodtan csamcsogott.Nem volt szívem otthagyni,még a végén elüti valami traktor,meg ilyenek.Tehát felvettem(nem is szúrt)aztán szépen hazavittem.Jóanyám helyből elolvadt ahogy meglátta,még egy dobozt is szervált,hogy ott aludjon éjjel,és majd másnap kitesszük a kertbe.Legközelebb valami kutyát hozok...Nemrég mondtam anyának,hogy szeretnék egy németjuhászt(mert gyönyörű és okos),erre azt a választ kaptam,hogy áh,az túl nagy,majd valami kis tacskót esetleg..Aha..hát azis nagyon aranyos,de közelebb áll a macskához mint a kutyához..A németjuhász legalább kutyaformájú.

 

 

 

Itt a sün..kezemben aludt :)

Címkék: kutya sün

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr97673423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dita^^ 2008.09.22. 16:46:24

jaj de édes ez a süni *.*:D
nekem is volt sünim, míg kertes házban laktunk...XD és egyszer megkergette a macskámat, mert úgy gondolta, hogy az milyen poénos...az volt...XD kb negyed akkora sün döcögött a macska után, az meg csak fújt rá, mint vmi agybeteg...XDXD

DarkFairy 2008.09.23. 22:13:40

okos állatok xDD nembaj,nekik elnézzünk,annyira édesek :D

berni 2008.10.02. 19:27:54

majd nekem is hozzá egyet *.*

DarkFairy 2008.10.07. 20:37:37

itt horkol egy az udvarban,ha kell a hölgynek ^^
süti beállítások módosítása