HTML

Sziget

DarkFairy 2008.08.17. 17:53

15én,pénteken úgy gondoltuk,megtiszteljük jelenlétünkkel a 2008as Sziget Fesztivált.Bizonyám.11kor volt megbeszélve a találkozó a HÉV megállóban,12kor fel is szálltunk rá,mivel volt egy kis kavarodás a jegyekkel kapcsolatban(késett az akinél az enyém,meg unokatesóé volt)A formánkat már odafele hoztuk,harsány röhögés meg ilyenek.Unokatesó aztán a bejárat után le is lépett valahova,én meg egyik volt osztálytársammal,Bernivel,meg az ő barátnőjével(Nati) kezdtem bejárni a Szigetet.Két lépés után sikerült letáborozni valami söröspult mellett,ahol egy részeg párocska percenként leesett a padról,ennek következtében a mellettük ülő szintén részeg pasi hangosan kezdte találgatni,hogy van-e a csajon bugyi.10 perc találgatás után otthagytuk,reméljük jól szórakozott(kiváncsiabbaknak:volt a csajon alsó,csak nem sokat takart,ehe).A Nagyszínpadon nem tudjuk mi ment,de valami elképesztően igénytelen dalolászás,a pasinak semmi hangja nem volt,hülyeségeket énekelt,de ő persze megkapta a Nagyszínpadot,míg mi Apocalylpticán szó szerint nyomorogtunk,de erről később...Azért sikerült visítva röhögni rajta,de asszem ez alapdolog nálunk.Olyan 3 fele sikerült becserkészni egy vödrös koktélt(ilyen vödörrel homokoztam 5 éves koromban,most iszok belőle,segond),amit sikerült úgy 10 perc alatt totál eltüntetni,aztán jó 17 éves módjára kiettük belőle a citromot,a héjakkal meg kurva jól elvoltunk,a jeget szintén megettük(sikeresen szétfolyt mindenhol).Mikor kezdtünk elfáradni a röhögőgörcsben,unokatesó felhívott,hogy hol vagyunk.Könnyebbet és kettőt,de végülis megtalált minket,aztán bejelentette,hogy hazamegy.Hihetetlen értelmes fejet vághattam,aztán mondta,hogy valszeg napszúrást kapott,úgyhogy felhívja anyámat,mondván csak nem fog itthagyni bejelentés nélkül.Itt a barátnők vágtak értelmes fejet(minek kell szólni xD),de sikerült rádumálni anyámat,hogy majd hazatalálok hajnalban.Újabb séta közben feltűnt a véradósátornál tevékenykedő emosrác(érdekes párhuzam..),több skótszoknyás pasi,tangát gatyán kívül hordó csaj,és hasonló jó fej emberek,sőt sikerült felfedezni,hogy egy helyen ha felmutattad a bkv bérleted,ingyen kaptál kávét,bár nem nagyon volt kisegítve az ember a 40 fokban egy pohár tűzforró kávéval,azért jó volt..5kor sikerült komolyabb eltévedés nélkül célbavenni a HammerWorld sátrat,ugyanis Gyöngyvér koncert volt ^^ Amúgy majdnem napra pontosan egy éve,az előző Szigeten ismertem meg őket,és kb szerelem volt első hallásra.Szerencsére nem voltak olyan sokan,kis tolakodás után első sorig jutottam,nagyjából biztonságban a kicsit hátrébb pogózó punkoktól,plusz nem takarta senki a látványt,ami mit ne mondjak,elsőrangú volt.Állítom nem volt olyan visítás a koncert végén,mint amikor Mazán Attila(főisten,és egyben gitáros) jött a színpadra,de van ám ízlés a csajrészlegen.Mondjuk énis megemeltem kissé a hangom amikor később láttam sétálni az urat valamelyik sátor mellett,de az persze tök más.A koncert természetesen hihetetlen jó volt,megérte miatta végighallgatni valami magyar csapat koncertjét,ami nem volt olyan rossz,végülis,csak nem csinált mást a pasi végig,mint hörgött,ami igenis jó tud lenni,csak most ez valahogy nem volt a topon.Ezután 10 percig föld felett lebegtem és azzal fárasztottam szegény Bernit,hogy 'úristenezannyirajóvolt'.Délután beszereztünk még egy vödör piát,meg egyebeket,és fél tízkor Berni a Nagyszínpadhoz ment Sex Pistolsra,Nati valami Zalatnay Cinit említett meg,amiről azt hittem hülyéskedik,de nem,odament röhögni,énmeg elindultam a HammerWorld felé,hogy még nagyjából előre tudjak menni Apocalypticán.Sikerült a német Dew Scented közben a második sorig kúszni.Német létükre jók voltak,csak mögöttünk kicsit elszabadultak az indulatok,aztán megjelent egy pasi,aki közölte a mögöttünk állatkodókkal,hogy ha hozzánk mernek érni(két csaj mellett áltam,ránk célzott),akkor igen nagy bajba kerülnek.Nem tudom hogy tudta mindezt úgy előadni,hogy nagyjából végig békén lettünk hagyva,kivéve néhányszor,de koncert van,kell ez.Ez alatt nekiálltam olyanokkal is dumálni,akiknek a nevét éjfélig se tudtam meg,de nem is volt annyira lényeges,jól elvoltunk.Aztán Apocalyptica a színpadon,őrjöngés a közönségnél...Perttu nyilván csukott szemmel öltözött,mert valami rémes lila pólóban tette az agyát,de csak kb két szám erejéig,utána szokás szerint póló nélkül volt(még jó).Eicca megint pörögtt ezerrel,Paavo meg nagyon aranyos volt amikor nekiállt pózolni és teli szájjal vigyorogni a fotósoknak.Az elején túl hangosan szólt a dob,még ennyi cselló hangja se tudta elnyomni,de aztán a Bittersweet már dob nélkül ment(annyira,de annyira szép volt *-*),utána meg már nem volt olyan zavaró.Az viszont nagyon,hogy csak a HammerWorld-ben volt hely,ott pedig pont az nincs,ahogy néztem(és éreztem) sokkal többen voltunk mint amennyien befértünk volna,úgyhogy majdnem kitört a nyakam amikor Eicca előre jött és a sok idióta nekiállt nyújtogatni a kezét,hátha eléri(az első sorból se érték el..)A hőmérséklet megközelítette a jobb szaunákét,úgyhogy mindenkiről ömlött a víz(vigasz:csellóskáinkról is).Azt már csak otthon vettem észre,hogy véres lett a nyakam meg a lábam,de én már azóta mondtam,hogy hajlandó vagyok bélkitaposóst játszani,csak hadd legyek elől.A véleményem akkor változott meg amikor hasonló körülmények lettek,és az önkéntes 'namajdmegvédelek' pasi sem tudott mit csinálni.Érdekes ember volt,azt mondta a nővéreit védi,ennek ellenére lazán letapizott,de gondolom azt hitte nem veszem észre.Hát de.Nagyjából mögöttem állt egy csaj,és mostanáig sem emlékszem,hogy miért és hogy,de az utolsó fél órában egymás kezét szorítottuk,hogy el ne sodródjunk a tömeggel.Mindezek ellenére is annyira jó koncert volt,hogy bármikor hajlandó lennék mégegyszer agyonnyomatni magam.A végén Berni odajött a sátorhoz,megint sétáltunk egy ideig,aztán visszajöttünk,akkor már a Sear Bliss játszott,méghozzá igen jól.Mi a földön fetrengtünk a népes rocker társadalommal egyetemben,egész addig amíg a szintén magyar Bornholm nem jött a színpadra,mivel már a hangolásnál úgy belehörgött-vonyított az énekes a mikrofonba,hogy helyből elvitt a szívroham,de nem csak engem ám.Ki is mentünk,csak addigra nagyon hideg lett(többször kérdezték nem fázok-e..nem volt ám egyértelmű,hogy de,nagyon).Elmentünk valami olyan sátorhoz,ahol délután láttunk párnákat meg ilyeneket,hátha le tudunk ülni.Mikor odaértünk épp egy angol partyarc táncikált előtte,valamit vartyogott,hogy menjünk táncolni,és természetesen én álltam közelebb hozzá,elkapta a kezem és beráncigált,mondván mi most táncolunk és kész.Berninek sikerült elmenekülnie,pár perc múlva nekem is,de idiótákból nem volt hiány hajnali 3kor sem,odajött hozzám egy pasi,mondván szeret szép lányokkal szemezni,és amikor mondtam,hogy na,keress egyet,akkor sem hagyott békén,aztán szemezés címen dekoltázsbámulóst játszott.Na itt rohantam visítva bele az éjszakába.Még egy ideig baromkodtunk aztán 5 fele szépen hazakúsztunk,hogy utána másnap 2ig aludjak.És igen,a Sziget még mindíg az egyik legjobb nyári program.

Címkék: sziget2008

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr32620058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berni 2008.08.27. 01:36:03

úristenúristen,menjünk vissza *.*
süti beállítások módosítása