HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

No comment..

DarkFairy 2008.07.30. 21:50

Milyen jó hallgatni ahogy körülöttünk majdnem minden szomszéd a medencéjében pancsikál,más meg a padlástéren folyik el,mert köcsög módon ott melegebb van mint bárhol máshol.Segítene esetleg egy kis fagyi vagy hasonló,de amilyen mázlis vagyok pont nyáron kell nekemis mandulagyulladással nyomorogni(najó,2 hónapja).Anyám lazára vette a dolgokat,ma kicsapott az asztalra egy jó nagy adag fagyit,mondván ígyis-úgyis fáj,ez már nem fog megártani.Lestem egyet,de végülis igaza van...Nemsokára a szadista doktornő is hazajön a láblógatásból,kénytelen leszek visszamenni hozzá valami endoszkópos orrturkálásra.Persze nem ám máshoz,aki nem úgy kezeli az embert mint mészáros a döglött állatot,de anyám kijelentette,hogy ő bízik az orvosban,tehát hozzá megyünk vissza és kész.Nyilván nem nézett oda amikor épp fojtogattak 'namegnézemamanduládat' címen.(te meg a sírodat belülről ha még egy ilyet csinálsz,bazeg)

Délután még elmentem egy kis net után nézni,mert nem kötik ám be olyan gyorsan mint kéne,de megszoktuk,hogyne.Na itt jött a probléma,mivel rendesen 30 fok felett volt a hőmérséklet,bakancsot nem kéne felvenni mert mégiscsak kellemetlen lesz,földig érő szoknya szintén,úgyhogy kábé annyit vettem észre,hogy drága anyám sprintel felfele a szobám lépcsőjén(ha kérek valamit akkor gyök kettővel jön,vagy sehogy),mondván tudja ő mit kéne felvennem,majd kicsapott az ágyra egy fehér(ehe.) felsőt meg a fekete miniszoknyám(szégyellem magam).Van ám ízlés,gratulálok.Technikai okokból nem akartam aznap veszekedni többet vele,egyszer csak kibírom,meg biztos kényelmes lesz...A kommenteket hallgatva nem tűnt ribancruhának,csak én vagyok a korlátolt,hogy már egy fehér felsőt is picsásnak gondolok.Jó,van benne valami...Viszont a kert hátsó feléből azt hallottam,'nahát,végre kinéz valahogy'.Ez a kedves fatertől jött,akinek kb 4havonta van egy jó szava az emberhez,úgyhogy sprinteltel felírni a naptárba,hogy végre nem csesztet.Egyébként meggyőződése,hogy sátánista boszorkány vagyok,és ezt hangoztatja is ahol tudja.Nem mint ha igaza lenne,de azért na...Mindenesetre elraktam a wiccás könyvem,biztos ami biztos.Bár az se az enyém,csak kaptam,hogy okuljak belőle.Világ legjobb unokatestvérétől,személyesen.A nyakamban levő pentagram miatt lincselni akar a drága apám de azért szeretem...Gondoltam lelépek mielőtt még a 'kinéz valahogy,de...' szöveg jön,bár szokás szerint nem voltam elég gyors,hallottam még a 'fúú,rendes cipő van rajta,figyeled?' kezdetű műsort de jólvan,ha ez nem lenne unakoznánk.Addig jól is éreztem magam amíg fel nem szálltam a No.2-es MucsaVolánra és le nem ültem.Ugyanis rajtam kívül egy ember volt a buszon,az a 90 éves perverz fajátból,és az út hátralevő részében a 'gyere ülj ide mellém' meg hasonló dumák mentek.Még,hogy a fiatalok a perverzek(jó,no comment,hallottam megjegyzést ma tizenévestől is..).Hiába,mező szélén nincs más program mint ez.Mindenesetre legközelebb ha 40 fok is lesz,csak földig érő szoknyában és bakancsban fogok közlekedni.Vagy menet közben kiherélek pár bácsit.

Címkék: stílus szánalom bakancs orvosok

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr56593442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.08.03. 22:52:00

Naigen, a perverzióról beszélhetnénk XD
süti beállítások módosítása