HTML

IndaFotó képek

Dreams and scars

Linkblog

Welcome to Mucsa

DarkFairy 2008.07.25. 22:58

Szombat óta hivatalosan is mucsai vagyok.Ójee.Különben nem lenne rossz,ha nem 3negyed óra lenne bemenni az Örsre,meg ha a drága szomszéd nem visítana hajnali 9kor az utcán,hogy naa,milyen az Eszter szobájaa?(igen,az én vagyok).Gondolom fater volt kint az utcán,és nem magában ordibált a drága néni,de itt már semmiben sem lehet biztos az ember.Aznap amikor költöztünk,képesek voltak hajnali fél 6kor kibaszni az ágyamból,gondolom egy kis reggeli tornának szánták még a 'dobozba be,kosárból ki' mozdulatsorokat.8ra teljes volt a létszám,12en voltunk plusz a költöztetők.A fekete trikós pasi különösen népszerű volt körünkben,történetesen mind a 12 ember odáig volt tőle,a csajrészleg a "fúúú bazmeg,dejóólnézkííí" a pasirészleg meg az "aztakurva,figyelted,hogy egyedül viszi a mosógépet" című műsort adta elő,néhány kiegészítéssel egyetemben.Laza 3 óra alatt mindent áthordtunk,aztán enni kellett volna,de hiába nagy a konyhánk,mégiscsak 12en voltunk.Tehát mint az oviban,2 csoportban kajált a nép(egy fiú,egy lány ül egymás mellett,hogy ne legyen beszélgetés,kézenfogva meg megyünk kezetmosni).Unokatesóval kiskirály módjára az ágyon ettünk,mert miért ne,ugye.3 nap alatt sikerült kitalálni,hogy melyik dobozban mi van,persze véletlenül se az amit gondolsz,mert az túl egyszerű lenne.Nekem a padláson van a szobám,felfele pedig kemény 9-10 lépcső vezet,viszont keskeny lépcsők meg ilyenek,tehát a lustábbak fel se jönnek,ergo békén leszek hagyva.DarkFairy meg übernaiv.Nemis jön fel senki ha nem muszáj,csak beállnak a legalsó lépcsőre,és teli torokból ordítanak,hogy "gyere mosogatníííí/pakolni/csillagot lehordani az égről".Különben jó szoba,csak kedves anyám kitalálta,hogy "háhh,kislányom,neked akkora helyed van,majd ide rakom a ruhaszárítót"A kert luxus ugyebár,ott még gyorsan is száradna a cucc,jusztse odarakja a ruhát.A szúnyogháló felrakása utáni napon kisszúnyog elzúgott a fülem mellett,agyoncsípett és hasonlók,de azért háló rulz.Elhasználtam fél flakon szúnyogölő micsodácskát,ennek hatására,a falon hegyezgette a fullánkját vagy milye van annak.Sikerült vérfolt otthagyása nélkül agyoncsapni.Mivel se net,se telefon nincs még arrafele,sikerült a féléves smskészletet kimeríteni,de nemérdekel,legalább addig se unatkoztam.Kb annyira nem,hogy képeket nézegettem a telefonomon,amikor ex hívott,és persze,hogy pont akkor kellett megnyomnom azt a gombot amivel nemcsak a képet tudtam volna megnézni,hanem bizonyám a telefont is felvettem.Díjat a hülyének,de muszáj volt beszélnem a gyerekkel,azért mégse vághatom rá a telefont,pedig igencsak jogos lenne.Naigen,kár volt örülni a fejemnek,hogy háhhh,4 napja békén vagyok hagyva(értsd:nem vettem fel a telefont).

Címkék: költözés szívás új ház

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr69585985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.07.25. 23:04:19

Te nekem egy órámba kerül az örsre jutni. Akkor én mucsaibb vagyok? XD

DarkFairy 2008.07.25. 23:06:12

Nekemis,elfelejtettem beleszámolni a negyed órás utat a buszmegállóig xD
süti beállítások módosítása