HTML

Hétvége..

DarkFairy 2008.10.12. 20:26

Aránylag nyugis nap után sikerül seperc alatt jól kiakasztania drága anyámnak, de persze   én vagyok itt a hülye.Szerinte kajaproblémáim vannak és mániákusan kerülöm a vacsorát(?),pluszban vagyok akkor paraszt,hogy le sem ülök nézni ahogy esznek,hanem felvonulok egy almával a kezemben a rezidenciámba.Képes megkérdezni,hogy anorexiás vagyok-e,miközben elég rámpislantania(diszkréten,szeme sarkából)és a hülyének is feltűnik,hogy akkora vagyok mint a Titanic kiegészítve azzal a helyre kis jégheggyel.Szerinte ez pont ideális,nade csak nem fog ledisznózni a saját anyám.Az előbb átment taktiai kommandósba,és képes voltvisítva beállni a konyhaajtóba,és addig nem mehettem fel amíg meg nem ettem az ebédre nemmegevett kajámat.Komolyan rémisztő amit néha művel.Bár a kedvencem a gestapós reggeli üdvözlete volt, aznap amikor Hévízre mentünk.Ugyanis reggel hatkor diszkréten felkapcsolta a lámpát,hadd égjen ki a retinám,aztán belebökött a vállamba,amivel laza 8 napon túl gyógyuló sérüléseket szereztem,bár képes volt tagadni,hogy miatta lilult be.Az előbb csaknekem,csakmost nekiállt népdalokat énekelni teregetés közben(mert nálam kell ám teregetni,mert meleg van-csak basznak fűteni).Amikor szóltam,hogy a magascé nem neki való,ahelyett,hogy megsértődött volna,képes volt max hangerőn vernyákolni,de úgy,hogy még a szeretett Deathstars se nyomta el a hangját.Elég hardcore,mit ne mondjak.Délután még átjött egy kolegája,aki hozott egy facsemetét(növeljük a gazszámot a kertben,igeeeen),aztán még arra is ráért,hogy otromba rendőrvicceket süssön el,navajon kinek a kárára,perszehogyazenyémre.Mondjuk ha nem jelentem volna meg előtte sünös mamuszban,plusz átlátszó gatyában lehet hogy nem jutott volna eszébe.Ugyanis elaludtam 20 oldal jogi agyfasz felett,és elfelejtettem,hogy jön,tehát totál lestrapálva slattyogtam le egy bögre kávéért,aztán anyám kihozta az egészből,hogy áhagyjad,rendőrlesz,mitvársztőle(persze nem így,csak diszkréten ám).Pozitívumként még hétfőn töri tz,kedden fizikadoga,irodalom felelés,meg rendvédelemből doga/felelés/fárasztás.

Csapjon le valaki,légszi.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr34710448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brighton Baby 2008.10.13. 00:50:08

Annyiba igaza van anyádnak, hogyha te jégheggyel súlyosbított Titanicnak érzed/látod magad, az tényleg kóros. Marha csinos vagy, vazzeg, tessék felfogni és örülni neki! Uff, én beszéltem!

DarkFairy 2008.10.14. 21:47:54

jólvanna,akkoris..:)
süti beállítások módosítása