HTML

Hát no comment megintcsak

DarkFairy 2008.09.30. 21:14

Ma megint rendvédelmes-rendőrös vartyogás lesz bocsi.(kis x a sarokban ám ha valami nem tetszik).

Szóval..keresztapa volt olyan rendeskedvesaranyos, hogy megigérte, beszél majd valami rendőrfélével, jobb esetben helyszínelővel, hátha tud valamit mondani majd nekem.Hát a beszéd meg is volt iwiw-es üzenet formájában, csak éppen jó nagy betűkkel azt a választ kapta, hogy na neeehogymár helyszínelő legyek, tessék azonnal de iziben lebeszélni róla. Indok nincs,azt találjam ki magamnak.Kaptam már ilyen hozzászólást valamelyik zsarutól,de az meg kb két hete volt rendőr aztán megviselte,hogy nem 5kor végez minden nap.Igazán jól jönne mondjuk egy konkrét indok,hogy miért ne csináljam,bár valszeg nem fog olyat mondani,hogy jaa,hát néha van olyan,hogy az ember fejét 10 méterre találjuk meg a többi részétől és 30 méteres körzetben szét van csattanva,dee amúgy jó szakma én szeretem.Mellesleg rájöttem,hogy nem olyan szakma ahol kis pónikat etet az ember a virágos réten szálldosó lepkék közt.Na aztán felhívtam kedves rokonom és megmondtam neki,hogy bocs de ha nincs indok akkor kár leírni a "véleményt",és különben is legalább egy indoknak örülnék.Tehát jövő héten találkozok az úrral.Nyilván lesznek olyan kérdések is,hogy "nnna,és iszonyodsz mondjuk..egy hullától?".Két válasz van,az egyik a 'nekrofil vagyok' a másik a 'még nem láttam hullát'.Az utolsóból seperc alatt kijelenti,hogy háh bocs,alkalmatlan vagy.Na mindegy,kiváncsi vagyok mi lesz...Utána elmegyünk esetleg a Bűnügyi Múzeumba..Nem mint ha keresztapával akarnék menni(szeretem de azért na),viszont más meg a csülkét se teszi be oda.

Egyetlen pozitívum a mai rendvédelem volt.Kiosztotta a dolgozatokat,persze tőlem meg kell ám kérdezni,hogy hanyasra értékelem a saját munktám.Azt mondtam,hogy hármasra,erre megkaptam,hogy nem ártana némi önbizalom,ugyanis 5öst kaptam.Bár vigyorgott amikor már megkérdezett,de ahhoz képest mennyit írtam...Hát örültem volna ha elérem a hármast.Így persze mégjobb^^.Kiegészítésképp odaírta,hogy jó logika alapján csinálom,csak néha elvesztem a részletekben.Ennek örömére két hét múlva mindenki felel a jogi részből.Rendvédelem,te csodás.

Update:köszönöm Crawennek a tegnap esti lenyugtatást,valahol az idegroham szélén álltam..demárjó^^

Címkék: belügy

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr61689727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berni 2008.10.02. 19:26:57

"Az én világomban mindenki póniló,és nem esznek semmi mást,csak szivárványt és lepkekakit. ^^ "
bocsi,de a pónilós résznél ez ugrott be XD

DarkFairy 2008.10.07. 20:36:39

majd előadom valami egyenruhásnak xD
süti beállítások módosítása