HTML

Álmodik a nyomor(ék)

DarkFairy 2008.08.23. 21:45

Amikor már csak napok vannak hátra az iskoláig,és az ember 11edikes lesz,nem ártana eldönteni,hogy mit akar kezdeni magával,mik a további tervei.Bárkivel találkozok,rögtön megkérdezi,hogy ééés,mi leszel ha nagy leszel?(leginkább felnőtt).Ha nincs válaszod az a baj,ha van,mégnagyobb.Már ha nem felel meg a te terved annak amit az a valaki kigondolt/tervezett,stb.Itt pont ugyanez van,mert rendőr szeretnék lenni(esetleg helyszínelő.nem,nem néztem túl sok NCIS,CSI sorozatot,tényleg ezt szeretném)Anyám reakciója a fejhangon elvisított "normális vagy te,kislányom????" volt,apának el se mondtam,unokatesóék elég jól fogadták,a többieknek szintén nem mondtam.Az osztályfőnök reakciója meg egyenlő lesz a sárba taposással,de megszoktuk,ofő alapból utál :D.Mondjuk nem lényeg,mit szól a többi,ha ezt szeretném csinálni akkor,hadd ne az ő véleményük legyen már a lényeg,segítséget nem fogok kapni sehonnak,de itt a jó alkalom arra,hogy elrendezzem magamnak a dolgot úgy ahogy tudom,ha esetleg sikerül,akkor még nagyobb öröm,hogy saját erőből sikerült.Könnyű nem lesz,de semmi sem az.A fej-a-falba-ver szindróma ittis megvan,mivel a sulimban közbiztonsági szak is van,én hülye meg idegenforgalomra járok,méghozzá két éve,átrakni másik szakra meg nyilván nem fognak,akármit csinálok.Viszont most indulnak ebben az évben a fakultációk,az utazás és turizmust kicserélhetném belügyi rendészeti ismeretekre(hajj de izgis,mi?).Már ha átengednek,nem tudom,hogy azért járhatnék-e belügyi faktra ha nem vagyok közbiztonságis.(meggyőzés az igazgatóbácsinak:nade igazgató úr,14 évesen ki tudja,hogy mit szeretne csinálni,hmmm?*bociszem*)Remélem legalább ezt sikerül elintézni,érettségi után meg ott az OKJ rendőrképzése,ami azért is lenne jó,mert az RTF néhány szakára csak akkor lehet bekerülni,ha van már valami előképzés,azt meg az OKJn kívül nem tudom,hogy lehetne még megcsinálni.Tehát minden faszán el van tervezve,most már csak a megvalósítás hiányzik.Gatyát felkötni és hajrá *-* Amúgy meg nem az út szélén álló "forgalmitjogosítványtidemostazonnal" rendőr akarok lenni,de gondolom a nagy része úgyis így kezdi.Rendőr ismerős nincsen,kérdezősködni nem tudok,protekció meg aztán végképp nincs,de talán sikerül valamit összehozni...

Címkék: suli rendőr

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr71629700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lili Ana 2008.08.25. 20:20:38

Azt azért ugye tudod, hogy a (leendő) rendőrök jó kis fizikai kiképzést is kapnak?:)
Ha esetleg írtál erről, meaculpa, nem olvastam végig, ezért meg meaculpamaxima...

DarkFairy 2008.08.25. 23:04:15

Naná,megy a szopatás ezerrel,de végigcsinálom ha félájult leszek is:)

crawen · http://crawen.blogol.hu 2008.08.25. 23:28:30

Ámen rendőrcigányom ^^

Lili Ana 2008.08.30. 11:50:30

Magyarországon ez egy megbecsült szakma az átlagember nézőpontjából, de azért sok sikert hozzá!:)

DarkFairy 2008.08.30. 20:08:34

Épp annyira,hogy anyám pszichológushoz akart vinni amikor előadtam neki szerény ötletem xD Nade nem gond...én hülye ötletem,én életem:)
süti beállítások módosítása